Օրենք գրելուց հեռու ՀՀԿ-ական պատգամավորներն իրենք չեն ցանկանալու լինել նոր ԱԺ-ում
Նմանատիպ
Ռեյտինգային համամասնական ընտրակարգով քվեարկությանը մասնակցող անհատը պետք է կարողանա նաև կուսակցության օգտին համապատասխան քվե ապահովել, այլապես շատ հնարավոր է, որ առանձին պատգամավորը ստանա 10 հազար ձայն, բայց կուսակցությունը չունենա համապատասխան ձայն, նա չկարողանա մտնել խորհրդարան: Այս մասին Times.am -ի հետ զրույցում ասաց ԱԺ պետաիրավական հանձնաժողովի նախագահ Հովհաննես Սահակյանը:
-Սա չի՞ հանգեցնի ներկուսակցական գործարքի, երբ նորից Աժ-ում կհայտնվեն նրանք, որոնք հեռու են օրենսդիր աշխատանքից, բայց կուսակցության օգտին կարողանում են ձայներ ապահովել:
-Ես, պարոն Շարմազանովը, մեր լոռեցի մյուս ընկերները գնալու ենք և մեր ընտրատեղամասերում աշխատանք տանենք, նաև ժողովրդի հետ, որ համապատասխան ձայներ բերենք կուսակցության օգտին: Քաղաքական թիմի յուրաքանչյուր անդամ աշխատանք պիտի կատարի իր թիմի համար, ինչը կբերի առավել լեգիտիմություն, վերահսկողություն և որևէ ընտրախախտում մեր թիմի մեջ գրեթե կբացառվի:
-Որակական փոփոխություն կլինի ՀՀԿ խմբակցությունում:
-ՀՀԿ խմբակցությունում կարծես թե արդեն իսկ կա որակական փոփոխություն:
-Բայց մենք գիտենք չէ՞, որ կան մարդիկ, որոնք հեռու են օրենսդիր գործունեությունից, որ նրանց կրթա-ինտելեկտուալ ցենզը վնասում է կուսակցության վարկին:
-Այստեղ ես միշտ մի օրինակ եմ բերում. եթե 90-ականներին «Նիվա»-ով կարմիր լույսի տակով անցնելը «լավ տղու» սոցիալական դերակատարում ուներ, աստիճանաբար դա փոխվեց և այսօր ամոթ է կարմիր լույսի տակով անցնելը, առանց ամրագոտիների մեքենա վարելը, այսինքն՝ հասարակական ընկալման մեջ եկել ենք սրան: Հիմա Աժ-ում այդ կանոնակարգ-օրենքը, երբ պատրաստ լինի, ինքնին ենթադրելու է, որ պետք է լինեն այնպիսի մարդիկ, որոնք պետք է զբաղվեն բուն օրենսդիր գործունեությամբ. եթե սահմանենք լիագումար նիստի այնպիսի ժամանակացույց, ըստ որի նիստը չի ավարտվի՝ մինչև չսպառվի օրակարգը, և հնարավոր է ամեն շաբաթ նիստ անենք՝ երկուշաբթիից ուրբաթ, ես չեմ կարծում, թե մեր զբաղված այն գործընկերները, որ չեն ուզում օրենք գրել, ցանկություն կունենան լինել ԱԺ-ում: Մյուս կողմից՝ ժողովուրդը մեծամասնական ընտրակարգով ընտրություններին մասնակցող պատգամավորին ավելի շատ ձայն է տալիս, քան կուսակցությանը, նա ընտրում է իր պատգամավորին, սրա հետ էլ պիտի հաշվի նստենք:
-Չե՞ք կարծում, որ պետք է փոխել հասարակության մեջ ամրացած ընկալումը, որ բարեգործ լինել դեռևս չի նշանակում լինել նաև լավ օրենսդիր: Մենք պետք է կրթենք հասարակությանը, այլ բանի սովորեցնենք, ոչ թե արդարացումներ գտնենք:
-Դրան պետք է աստիճանաբար գալ, դրա համար պայմաններ պետք է ստեղծել, առավոտից երեկո օրենսդրական աշխատանքի ռեժիմ. եթե ՀՀԿ-ն ունենալու է ավելի քիչ թվով պատգամավոր, բնականաբար, յուրաքանչյուրի վրա ավելի շատ պարտականություն է դրվելու, այս դեպքում դու էլ ես ընտրության առջև կանգնում:
-Խորհրդարանական համակարգի տրամաբանությունից ելնելով ներկուսակցական խստացումներ պիտի որ լինեն, սպասե՞լ:
-Ամեն ինչ գնում է նրան, որ ունենանք խորհրդարանական կառավարման ձևին հարիր պառլամենտ, քաղաքական մարմին, քանի որ ԱԺ-ի վրա դրվելիք գործառույթները քաղաքական են, այն է՝ անպայման աշխատանք հանձնաժողովներում, սահմանադրական մարմիններում, ինչը ենթադրում է՝ մեկ պատգամավորը և հանձնաժողովներում պիտի աշխատի, և միջազգային կառույցներում, պետք է կարողանա նաև օրենքի նախագծերի շուրջ տեսակետ հայտնել: Այստեղ պայքարը լինելու է քաղաքական: Մի ցայտուն օրինակ՝ երբ եռյակ կամ քառյակ կար, ՀՀԿ-ն թեև ուներ քաղաքական մեծամասնություն, բայց մի տեսակ լավ չէր, հարիր չէ միայն քվեարկությամբ օրենք անցկացնելը, ուստի սկսեցինք ակտիվ խոսել: Եվ այսօր խորհրդարանում մեկ նստաշրջանի ընթացքում 5-6 նախագիծ է անցնում, որովհետև այլևս միայն քվեարկությամբ օրենք անցկացնելը հասարակության կողմից չի ընկալվում, պետք է փաստարկներ, հակափաստարկներ բերել, ուստի փորձում ենք նաև այդ բալանսը պահել:
Մարիամ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում