AM | RU
USD
EUR
RUB

Հայկական ապրանքանիշերի եվրոպական շեշտադրումը. «5 Concept». մաս 2

Վերնաշապիկը` «business woman»-ի բնորոշիչ

Կայացած ու ժամանակակից կինը, որպես կանոն, կրում է վերնաշապիկ: Սա «Զգեստ» հայկական ապրանքանիշի հիմնադիր Ալլա Պավլովայի կարգախոսն է, որն էլ դրվեց իր իսկ ստեղծած ապրանքանիշի հիմքում: «Յուրաքանչյուր հավաքածուի հիմքում վերնաշապիկն է, որովհետև կայացած կանայք, սովորաբար, հագնում են վերնաշապիկ: Բայց բոլորը, մի տեսակ, հոգնել են խիստ դասական ոճից: Դրա համար էլ մենք որոշեցինք հետաքրքիր տարրեր ավելացնել ամեն մի մոդելին,-ասում է Ալլան ու բացում փակագծերը: -Մենք ի սկզբանե նպատակ ունեինք ներկայանալ արտասահմանում, սակայն` պարտադիր հայկական անվանումով: Մտածեցինք` ինչ անուն կարելի է ընտրել և կանգ առանք «Զգեստ»-ի վրա, քանի որ այն արտասահմանցին և´ կհիշի, և´ հեշտությամբ կարտաբերի»:

Ամեն ինչ չափած-ձևած էր, անգամ դիտարկել էին «Զգեստ»-ի անգլերեն տարբերակը` որպես հապավում(ZGEST), որը բացելու դեպքում արտահայտում էր այդ ապրանքանիշի էությունը`զրոյական գրավիտացիայի ձգման ուժ: «Այսինքն` այնքան հարմար ու թեթև, որ մարդ չի զգում, թե հագին շոր կա»,-ապրանքանիշի արդարացված անվանումը մեկնաբանում է հիմնադիրը:

Ընդամենը մի քանի ամսվա պատմություն ունեցող «Զգեստն» արդեն ճանաչելի է `դեռևս միայն հագուստի ձևով, բայց Ալլան լիահույս է` շուտով կլինեն նաև աքսեսուարներ: Երիտասարդ ձեռներեց կինը հաջողության հասնելու իր բանաձևն ունի. «Մարդ բիզնեսում կարող է հաջողել, եթե նախ` հաճույք է ստանում իր գործից, և երկրորդ` տեսնում է, որ այն ապագա ունի»:

Մասնագիտությամբ տնտեսագետ ու բիզնեսում արդեն փորձ ունեցող Ալլան չի կասկածում, որ թե´ ինքը, թե´ իր գործընկերները շոշափելի հաջողությունների կհասնեն ոչ հեռու ապագայում:

Ներդնելով եվրոպական մտածողությունը

Լավատեսությունը բնորոշ է «5 concept»-ի բոլոր հիմնադիրներին, այդ թվում և` Անի Մկրտչյանին: Այդ ուղղությամբ գործնական քայլեր արդեն արվել են: Ծնվելով ընդամենը վեց ամիս առաջ` «Փետուրը» հասցրել է դուրս գալ Հայաստանի սահմաններից` ներկայանալով նաև ռուս ու եվրոպացի սպառողներին: Եվրոպական շուկան այս ապրանքանիշի համար, թերևս, ամենահարմարն է: «Փետուր»-ի նախընտրած ոճը մեծ պահանջարկ ունի հատկապես դրսում: «Մեր հագուստի մեծ մասը գիշերանոցային ոճի է: Այսինքն`մենք առաջարկում ենք հագուստ, որով կարելի կլինի և´ քնել, և´ գնալ խանութ, և´ ճանապարհորդել, և´ ինչու չէ` գնալ երեկույթի»,-ասում է ապրանքանիշի հիմնադիրը:
Նախքան բիզնեսը սկսելը, Անին ուզում էր զբաղվել գիշերանոցների արտադրությամբ, բայց հասկացավ, որ դա թանկ հաճույք է: Առայժմ բավարարվում են այդ ոճի մեջ տեղավորվող հագուստի արտադրությամբ, բայց հրաժարվել նպատակից` երիտասարդ ձեռներեցը չի պատրաստվում. «Ապագայում նաև գիշերանոցներ կարտադրենք»:

Նպատակը` նպատակ, իսկ սկզբունք է մնում Անիի մոտ. աշխատել չօգտագործել թուրքական հումք: Նա չի թաքցնում` բիզնեսով զբաղվել Հայաստանում ու բացարձակապես հրաժարվել թուրքական հումքից, դժվար է, բայց փորձում է այն օգտագործել ծայրահեղ դեպքում: Սեփական արտադրամասն ունեցող երիտասարդ ձեռներեցը կտորը հիմնականում ներկրում է Դուբայից, Եգիպտոսից կամ Մալազիայից:

Մինիմալիզմի սիրահարը

«5 concept»-ի հիմնադիր անդամներից վերջինը Նելլի Սերոբյանն է: Դեռևս Երևանի Գեղարվեստի պետական ակադեմիայում սովորելու տարիներին աղջկան սպասվող խոստումնալից ապագան ուրվագծվում էր. ցուցադրություններ Ռուսաստանում, մրցանակյին տեղեր նորաձևության մրցույթներում և այլն: Քանի որ համանուն`«Նելլի Սերոբյան» ապրանքանիշի ոճը համահավասար քայլում է հիմնադրի տրամադրության հետ, ուստի չունի կայուն, խիստ արտահայտված գիծ: «Պարբերաբար փոխվում է ոճը` կախված, թե ինչից եմ ոգեշնչվում: Հիմա ավելի շատ մինիմալիստական է, այսինքն` ներկայացնում են պարզ ու հստակ ոճ, որն իր ձևաչափով հարում է մինիմալիզմին»,-բացատրում է համանուն ապրանքանիշի հեղինակը:

Տակավին երիտասարդ, բայց արդեն զգալի ճանապարհ անցած Նելլին ստեղծագործական ամեն ինչ միայնակ է անում. ինքը մտածում է ոճը, ինքը մոդելավորում, միայն կարելը հանձնարարում է անհատների` սեփական արտադրամասը չունենալու պատճառով: Բայց դա էլ չի խանգարել Նելլին առաջ գնալ. «Սկզբում ինտերնետով էի վաճառում, հետո` 2016թ-ին, հրավեր ստացա ներկայանալու «Տաշիր»-ում` «Armenian brends» տաղավարում, այնտեղից էլ եկա այստեղ` «5 concept»»,-պատմում է երիտասարդ ձեռներեցը:

Թե ինչպես են մեկ հարթակում` «5 concept»-ում, հանդես գալիս տարբեր ոճեր ունեցող ապրանքանիշերը և թե ինչ սկզբունքով են ավելանում նորերը, քաջատեղյակ է խանութի գեղարվեստական տնօրենը: «Բոլորը հասկանում են, որ պետք է առաջ մղել ու զարգացնել հայկականը: Հասկանում են, որ պետք է ստեղծել ինչ-որ նոր բան, որը կտարբերվի մյուսներից, որը կհետաքրքրի գնորդին: Դա շատ դժվար է հատկապես հայ սպառողի դեպքում, որովհետև նա շատ խստապահանջ է: Այդ պահանջկոտությունն ավելի է մեծանում հայկական արտադրանքի դեպքում»,-ասում է Իրինան:

Սակայն, որ տեղական ապրանքանիշերի հանդեպ հայ սպառողի թերահավատությունը արդարացված չէ, խոսում են թե´ արտասահմանում հայկական ապրանքանիշերի պահանջարկը, թե´ դեռևս անհայտ, բայց իրականում տաղանդավոր բազմաթիվ երիտասարդներ, որոնց հետ, Իրինայի խոսքով, հաճույքով համագործակցում են:

«5 concept»-ում այժմ ներկայացված է հայկական մոտ 25 ապրանքանիշ` յուրաքանչյուրը համատարիմ իր ոճին: Թե երբ և ինչ ապրանքանիշեր կմիանան նրանց, ըստ Իրինայի, առաջին հերթին կախված է հնարավորություններից, քանի որ տարածքը փոքր է և ավելին ներկայացնելու խնդիր կա:

Լիլիթ ՊՈՂՈՍՅԱՆ

 

Լրահոս
Մայիսի 27-ը մեծ ֆիդայապետ Գևորգ Չաուշի հիշատակի օրն է Հայաստանը Չինաստանին կառաջարկի հայկական կարևոր ապրանքների նկատմամբ GSP համակարգ կիրառել Զինված ուժերի զինծառայողները մասնակցել են «Եռաբլուր» զինվորական պանթեոնի բարեկարգման աշխատանքներին ՀՀ պաշտպանության նախարարը ներկայացրել է ռազմական ոստիկանության նորանշանակ պետին Եվրամիությունը խրախուսում է ՀՀ Ազգային ժողովին օրակարգում մարդու իրավունքներին կարևորություն տալու հարցում Հայկական հանդուրժողականության գինը Բարձր տեխնոլոգիական ապրանքների արտահանման ոլորտում Հայաստանն ապահովում է քանակ և որակ «Ավրորա»-ի շնորհիվ շատ երկրներ իմացան Հայոց ցեղասպանության մասին Սպանություն նախապատրաստելու համար 3 անձի մեղադրանք է առաջադրվել. Մեկ անձի նկատմամբ հայտարարվել է հետախուզում Հայաստանը հետաքրքրված է Պարսից ծոցի և արաբական երկրների շուկաներով Նույնքան մասշտաբային համապետական հաջորդ շաբաթօրյակը կանցկացվի սեպտեմբերին Սվիտալսկին հակակոռուպցիոն մարմնի ձեւավորումն արդեն իսկ լավ զարգացում է համարում Կենսամեխանիկների ստեղծած «GoodWood»-ը. փայտե խաղալիքներ` արտադրված Հայաստանում ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարությունը մտադրվել է առաջիկա տարիներին կրկնապատկել արտահանումը դեպի ԵԱՏՄ երկրներ Հայաստանը ԵԱՏՄ և երրորդ երկրներ շինանյութի արտահանման մեծ ներուժ ունի Վարչապետը ներկա է գտնվել «Level Up» միջազգային ուսանողական գիտաժողովին ԼՂ հակամարտությունը չունի ռազմական լուծում. ԵՄ պատվիրակության ղեկավար Մայրաքաղաքում սանմաքրման լայնածավալ աշխատանքներ են իրականացվել Իրաքի զինվորականները գրոհել են Մոսուլում ԻՊ-ի ահաբեկիչների վերջին թաքստոցները «Եթե հանցագործություն է եղել, ապա այն կատարած անձը պետք է պատժվի».ՊԵԿ նախագահ Արամ Ա. Կաթողիկոսը հանդիպել է Քուվեյթի հայ համայնքի ներկայացուցիչների հետ Դավիթ Լոքյանն անձամբ հետևել է ՀՀ մարզերում համապետական շաբաթօրյակի աշխատանքների ընթացքին ՀՀ մարզերում շուրջ 146 հազար քաղաքացի է մասնակցել համապետական շաբաթօրյակին «Արմենիա» ավիաընկերությունը հուլիսի 12-ից կանոնավոր չվերթներ կիրականացնի դեպի Բարսելոնա «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամը հաստատեց այս տարվա դրամահավաքի թեմաները «Ավրորա» մրցանակի 2016 թվականի դափնեկիր Մարգարիտ Բարանկիցեին նվիրված նամականիշ է թողարկվել ՌԴ-ում մեծ հետաքրքրությամբ և սիրով են ընդունում հայկական ապրանքները. Վերոնիկա Նիկիշինա Ռուս գործարարները լավ տեղեկացված չեն Սյունիքի ազատ տնտեսական գոտու հնարավորությունների մասին Շաբաթօրյակին աղբահավաքաման աշխատանքներ են իրականացվել Աբովյան պուրակում Անցնող շաբաթվա ընթացքում շփման գծում օպերատիվ իրադրության մեջ կտրուկ փոփոխություններ տեղի չեն ունեցել Արցախի գերխնդիրներից է անվտանգության կենսունակ համակարգի ձեւավորումը Մեծ Բրիտանիայի հետախուզական ծառայությունը 23 հազար պոտենցիալ ահաբեկիչների ցուցակ է կազմել Մարտին Սարգսյանը կարևորում է ԵԱՏՄ շուկաներ արտահանվող ապրանքների ապահովագրությունը ՊԵԿ համակարգում իրականացվում են կառուցվածքային փոփոխություններ Աֆղանստանում պայթյունի հետևանքով 18 մարդ զոհվել է Նավթի գները աճել են «Վերջին զանգի» օրը վթարի կամ վրաերթի ոչ մի դեպք չի արձանագրվել. ՀՀ ոստիկանություն Ծաղկաձորում մեկնարկեց «Եվրասիական տնտեսական միություն-Հայաստան համագործակցություն» ամենամյա բիզնես համաժողովը Հայաստանն ու USAID-ն կխորացնեն համագործակցությունը արտակարգ իրավիճակների ոլորտում Արա Բաբլոյանը մասնակցել է Վրաստանի անկախության օրվան նվիրված միջոցառմանը
Խմբագրի ընտրություն
website by Sargssyan