Yerevan
17
+31°C
Weather Data Source: 30 days weather Yerevan

Ինչու՞ են պատգամավորները, գեներալներն ու պաշտոնյաները տիրացել ոչ եկամտաբեր բիզնեսների

«Առավոտ» թերթի խմբագիր Արամ Աբրահամյանը իր այսօրվա առաջնորդողում գրում է.

«Քաղաքացիների բողոքը՝ Երևանում տրանսպորտի ուղեվարձը բարձրացնելու դեմ, արդար է։ Քաղաքապետարանն ընդունել է այդ որոշումը՝ առանց քննարկման, առանց հիմնավորման (ներկայացված հիմնավորումը ծիծաղելի է) և առանց իրավական անհրաժեշտ հիմքի։ ՀՀԿ-ական մեծամասնության ունեցող Երևանի ավագանին, ի դեպ, այս հարցում հերթական անգամ խաղաց «մեխի գլխի» դերը՝ որևէ ձևով կասկածի տակ չդնելով վիճելի որոշումը։

Եթե Երևանում բոլոր երթուղիները աշխատում են վնասով, ապա հարց է առաջանում՝ ինչո՞ւ են այդ երթուղիներին տիրացել պատգամավորները, գեներալները, կառավարության և քաղաքապետարանի պաշտոնյաները։ Մի՞թե նրանք բոլորն ալտրուիստներ են և պատրաստ են զրկանքներ ու տառապանքներ կրել՝ միայն թե սպասարկեն քա֊ղաքացիների փոխադրումը։ Բացի այդ, «վնասով աշխատելու» վարկածին հակասում է հենց իրենց՝ իշխանությունների բացատրությունը՝ նույն Տարոն Մարգարյանի հետ կապված։ Երբ ընդդիմադիրները հետաքրքրվեցին, թե ինչպես է ստացվել, որ քաղաքապետը մի քանի միլիոն դոլարի ունեցվածք ունի, նրանց բացատրեցին, որ պարոն Մարգարյանը մանկուց՝ մինչև քաղաքապետ դառնալը, զբաղվել է բիզնեսով և գործարարի բնածին տաղանդ ունենալով՝ այդ ասպարեզում հասել է մեծ հաջողությունների։ Իսկ ո՞րն էր նրա հիմնական բիզնեսը՝ հարցրին ընդդիմադիրները։ «Երթուղայինների և տաքսիների գծերը»,– եղավ պատասխանը։ Դե, եթե երթուղայիններով և տաքսիներով, ըստ ձեզ, հնարավոր է միլիոնատեր դառնալ, ապա բիզնեսը, պետք է ենթադրել, վնասով չի աշխատել։

Պայքարի ձևերի մասին։ Բնականաբար, օրենքի մեջ տեղավորվող բոլոր ձևերը ընդունելի են։ Մասնավորապես, որքան երկար շարունակվեն և որքան մեծ թափ ունենան քաղաքապետարանի մոտ տեղի ունեցող ցույցերը, այնքան մեծ է հաջողության հասնելու (հին սակագինը վերադարձնելու) հնարավորությունը։ Այդքանով հանդերձ՝ ինձ համար հավասարապես անընդունելի են ակտիվիստների կողմից որևէ մեկի գլուխը ջարդելու կոչերը և շարքային ոստիկանների հասցեին անեծքները, մյուս կողմից՝ ոստիկանություն «բերման ենթարկելու» չհիմնավորված որոշումները։ Պայքարի ձև է նաև երթուղային տաքսիում կամ ավտոբուսում 100 դրամ վճարելը։ Տրամաբանական կլինի, որ փոխադրամիջոցների վարորդները հասկանան, որ այդ ակցիան իրենց դեմ ուղղված չէ, և ի վերջո՝ իրենք սակագնի բարձրացումից տուժելու են, ոչ թե շահելու։ Հետաքրքիր ձև են ընտրել նաև հայաստանյան «աստղերը», որոնք, ի նշան բողոքի, մարդկանց իրենց սեփական մեքենայով տեղափոխում են անվճար։

Վերջապես, պայքարը «գլոբալ քաղաքական դաշտ» տեղափոխելու մասին։ Մոտավորապես այսպես, «Ժողովուրդ ջան, հասկացեք, մինչև իշխանափոխություն չլինի, տրանսպորտի գինը 100 դրամ չի դառնա»։ Կարծում եմ՝ նախորդ փորձերը բազմիցս և միանշանակ ցույց են տվել, որ այդ մոտեցման պատճառով ձախողվում է թե տվյալ՝ «նեղ» նպատակը, և թե «գլոբալը»»։

Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում