AM | RU
USD
EUR
RUB

Ի՞նչ է պրեսս-քիթը

 

Մարքեթինգ-քիթի մասին արդեն խոսել ենք, պրեսս-քիթն էլ նման է մարքեթինգ քիթին, բայց ավելի շատ լրագրողների ու կազմակերպության հետ ավելի մանրամասն ծանոթանալ ցանկացողների համար:

Եթե մարքեթիինգ-քիթը վաճառքի գործիք է, ապա պրեսս-քիթը` PR-ի: Պրեսս-քիթը նոխօրորք պատրաստված թղթապանակ է, որի մեջ առկա են լուսանկարներ, մամուլի հաղորդագրություններ, կազմակերպության մասին տեղեկատվություն և այլ նմանատիպ նյութեր, որոնք կարելի է տրամադրել ցանկացած մարդու, ով ցանկանում է ավելի մանրամասն իմանալ Ձեր կազմակերպության մասին:

Պրեսս-քիթն այնպես պետք է լինի, որ հնարավոր լինի ավելացնել ընթացիկ մամուլի հաղորդագրություն ու բաժանել լրագրողներին: Պրեսս-քիթը չպետք է գովազդի նմանվի, այն ավելի շատ տեղեկատվական նյութերի հավաքածու է, ոչ թե գովազդային:

Պրեսս-քիթի հիմնական բաղադրիչներն են.

  • Տեղեկատվություն կազմակերպության մասին: Այս փաստաթղթում ներառում ենք անհրաժեշտ տեղեկատվություն կազմակերպության մասին, այդ թվում տեղեկատվություն կառուցվածքի, իրականացրած ծրագրերի, գործընկերների կարծիքներ:
  • Ձեր հիմնական հաղորդագրությունը (message): Այս բաժնում անհրաժեշտ է ներառել տեղեկատվություն Ձեր մրցակցային առավելությունների, Ձեր հիմնական ապրանքի, ծառայության մասին:
  • Գործընթացների նկարագրություն: Այս հատվածում ներկայացնում եք այն ունիկալ գործողությունները, որոնք դուք անում եք ապրանքի կամ ծառայության մատուցման ժամանակ: Գործընթացների նկարագրությունը պետք է մանրամասն լինի, որպեսզի ընթերցողը պատկերացում կազմի Ձեր գործունեության էության մասին: 
  • Հաջողության պատմություններ: Այս բաժնում անհրաժեշտ է ներառել Ձեր ամենահայտնի հաճախորդների հաջողության պատմությունները, որոնց հասել են Ձեր հետ համագործակցության արդյունքում: Առանց պաթետիկ խոսքերի ու գովազդայի տեքստերի, ուղղակի նկարագրել, թե ինչ գործընթացներ եք իրականացրել ու ինչ արդյունքի եք հասել: Անհրաժեշտ է ներկայացնել միայն չոր թվեր ու գործընթացներ:
  • Տեղեկատվություն ղեկավարության մասին: Այս հատվածում համառոտ ներկայացվում է տեղեկատվություն տնօրենների ու սեփականատերերի, նրանց գործունեության մասին:
  • Լուսանկարներ: Պրեսս-քիթում անհրաժեշտ է ներառել որակյալ, մեծ ու տպավորիչ լուսանկարներ ծառայությունից, ապրանքից, ինչպես նաև ղեկավարման օղակների լուսանկարները:

PR խնդիրներ լուծող իրադարձությունից հետո պրեսս-քիթերը բաժանվում են բոլոր լրագրողներին ու հետաքրքրված անձանց, որպեսզի նրանք նյութ ունենան կազմակերպության մասին ավելի մանրամասն ծանոթանալու համար: Պրեսս-քիթը միշտ պետք է ձեռքի տակ լինի, որ հնարավոր լինի օգտագործել լրագրողների հետ ընթացիք անհատական հանդիպումների ժամանակ:

Անհրաժեշտ է ունենալ նաև պրես-քիթի PDF տարբերակը, որպեսզի էլեկտրոնային նամակներ կամ էլեկտրոնային մամուլի հաղորդագրություններ ուղարկելիս էլ կցել նամակին:

Մարքեթինգային այլ գործիքների մասին «Չոր մարքեթինգ» գրոքում կամ համանուն սեմինարի ժամանակ:

Վահրամ ՄԻՐԱՔՅԱՆ 
ggTaxi-ի օպերացիոն գծով տնօրեն,
ԵՊՀ դասախոս

Լավագույն մարքեթինգային հոդվածները Ձեր էլ․հասցեին

Լրահոս
ՊԲ-ն հրապարակել է ևս 43 զոհի անուն Իրանի տարածքում անօդաչու է ընկել. IRNA Որ դեպքում Մոսկվան կկարողանա հակաահաբեկչական գործողություն իրականացնել ԼՂ-ում Բաքվի բռնապետը Իրանի ներսում ստեղծել է հակաիրանական և հակահայկական ուղղվածության պանթյուրքական խմբեր. Ոսկանյան Ակցիա՝ ԵՄ դեսպանատան առջև՝ Արցախի ճանաչման պահանջով «Ադրբեջանն Էրդողանի աշխարհաքաղաքական հավակնությունների համար դառնում է ուրիշի շահերի սպասարկման գործիք»․ ռուս ռազմական փորձագետ Հայոց սահմանը պահող նորօրյա հերոսները Դաշնակցության համար շարունակում է անընդունելի մնալ տարածքներ խաղաղության դիմաց բանաձևը. ՀՅԴ «Իրանը չի ընդունում ահաբեկիչների ոճով մարդկանց գլխատումը»․ Իրանի ԱԳՆ Հայաստանում հաստատվել է կորոնավիրուսով վարակվելու 1234 դեպք «ԼՂ-ում պատերազմ չէ, այլ հայ ազգի վերացում». ռուս պատգամավոր Հյուսիսային թևում հակառակորդը կիրառում է ավիացիա և հրետանի. ՊՆ խոսնակ Արցախի ՊԲ-ն խոցել է թուրքական արտադրության Bayraktar TB2 տեսակի ԱԹՍ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ Արցախա-ադրբեջանական հակամարտության գոտում իրադրությունը եղել է հարաբերական կայուն-լարված Ֆրանսիայի Վիեն քաղաքը ճանաչել է Արցախի Հանրապետությունը. «Դիզակ թերթ» Ադրբեջանում թալիշների և լեզգիների դեմ նախատեսվում են լայնածավալ պատժիչ գործողություններ․ Talyshistan Times «Իրատես». Համացանցում ավելացել են ադրբեջանական քարոզչական նյութերը «Փաստ»․ Հասարակության համախմբումն ու ռեսուրսների արդյունավետ կիրառումն առաջնային նշանակություն ունեն «Ժողովուրդ»․ Ալիևին աջակցում են Էրդողանի ջիհադիստ դաշնակիցները Սիրիայից․ Եվրախորհրդարանում Շվեդիայի ներկայացուցիչ «Հրապարակ». Զոհրաբ Մնացականյանն ԱՄՆ-ում հնարավոր է եռակողմ հանդիպում ունենա «Հրապարակ». Ռազմական դրությամբ պայմանավորված՝ հարկային արտոնություն կսահմանվի «Փաստ». Ինչ ներքին հարցեր է փորձում լուծել Ալիևը «Փաստ». Թուրքիայի նկատմամբ տնտեսական բոյկոտը նոր ծավալներ կստանա Արցախի ՊԲ-ն ծանր մարտեր է մղում հարավային ուղղությամբ` Իշխանաձորի հատվածում. Արցախի նախագահի մամուլի խոսնակ ՕՐՎԱ ԽՈՐՀՈՒՐԴԸ: Հոկտեմբերի 20 Հայաստանի և Արցախի ԱԳ նախարարները դեսպաններին են ներկայացրել Արցախի դեմ Ադրբեջանի ագրեսիայի հետևանքները (տեսանյութ) ԱՄՆ պետքարտուղարը Վաշինգտոնում առանձին հանդիպումներ կունենա Հայաստանի և Ադրբեջանի ԱԳ նախարարների հետ Հակառակորդի հենակետերի և շարասյան ոչնչացումը (Տեսանյութ) Մենք հայ ժողովրդի կողքին ենք, որի հետ կիսում ենք եվրոպական և քրիստոնեական ինքնությունը. «Առաջ Իտալիա» խմբակցության ղեկավար Քննարկել ենք Արցախում տիրող իրավիճակը. Շարմազանով Նիկոլ Փաշինյանը կրկին հանդիպում է արտախորհրդարանական ուժերի հետ Փաշինյանն ու Ալիևը պատրաստակամություն են հայտնել հանդիպել Մոսկվայում Տեղի է ունեցել ՀՀ Անվտանգության խորհրդի արտահերթ նիստ Հոկտեմբերի 17-ին Մարտունիում հրթիռակոծության հետևանքով մեկ քաղաքացի է սպանվել. ՄԻՊ Իրանի պաշտպանության նախարարը հայտարարել է ՌԴ-ի հետ իրանական օդուժի զարգացման համաձայնագրի մասին «Իրական գազաններ». Ովքե՞ր են Lեռնային Ղարաբաղի դեմ կռվող վարձկանները Ոչնչացվել է ադրբեջանական ծանր հրետանու բրիգադի շտաբի պետը Մնացականյանը ֆրանսիացի գործընկերոջը տեղեկացրել է՝ Ադրբեջանը շարունակում է լայնամասշտաբ ռազմական ագրեսիան Հունական բանակը պատրաստ է Միջերկրական ծովի արևելյան հատվածում դիմակայել Թուրքիայի ցանկացած «սադրանքի»․ լրատվամիջոցներ ՊԲ-ն հրապարակել է ևս 19 զոհի անուն
Խմբագրի ընտրություն
website by Sargssyan