Մեր մանկության խաղերը․ «Արդար–մեղավոր»
Նմանատիպ
Խաղացողներից մեկը գայլերի առաջնորդ (պետ) է ընտրվում, մյուսը՝ գառների: Կարող են խմբերին տարբեր անուններ դնել` կրակ ու ջուր, ոտք ու ձեռք… Երրորդ մասնակիցը դառնում է անուն դնող, որը մյուս բոլոր խաղացողներին անուններ է դնում քնած մոծակ, կորած մրջյուն։ Անուններ դնելուց հետո անուն դնողը գնում նստում է գայլերի և գառների առաջնորդների մեջտեղում, որոնք, հերթով նրա ,դուռը՚ ծեծելով, սկսում են հետևյալ երկխոսությունըգ
_Չը՛խկ-չը՛խկ:
_Ո°վ է:
_Գայլն եմ:
_Ի՞նչ ես ուզում:
_Ես քնած մոծակ եմ ուզում…:
Տրված անվան տերն անմիջապես գալիս է և նստում գայլերի ետևը: Ապա գառների պետն է դուռը ծեծում և հարցնում
_Չը՛խկ-չը՛խկ:
_Ո°վ է:
_Գառն եմ:
_Ի՞նչ ես ուզում:
_Ես ուզում եմ կոտրած խաղալիք:
_Չկա:
_Ես ուզում եմ կորած մրջյուն…:
Կանչվածը գալիս, նստում է գառների պետի ետևը: Եվ այսպես պետերը երկխոսությունը կրկնում են մինչև վերջին անվանատերը, որից հետո 2 խմբի բաժանված մասնակիցները, իրար մեջք բռնած, շղթա են կազմում, սկսում են խմբերով իրար քաշել: Որ խմբին որ հաջողվում է շղթան կտրել և մասնակցին քաշել իր կողմ, այդ խումբը ճանաչվում է հաղթող:
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում