«Ես էլ նրանց կանհանգստացնեմ իրավ ազգ չեղող մարդկանցով, նրանց կբարկացնեմ անմիտ ժողովրդով»
Նմանատիպ
«Սլացքի հետ հայկյան նետի» մեզ են հասել մեր ինքնությունն ու հավերժությունը, որովհետև եղել են դրանք արժանապատվորեն կրողներ, անսահման երկյուղածությամբ ու խնամքով պահպանողներ և ամենայն պատասխանատվությամբ փոխանցողներ:
Հերթը մերն է, մեզանից յուրաքանչյուրինը` հավասարաբաշխ արժանապատվությամբ, երկյուղածությամբ ու պատասխանատվությամբ: Որքանո՞վ է մեզանից յուրաքանչյուրը նախանձախնդիր հայ տեսակի անաղարտությանն ու հարատևմանը: Այսօր ամբողջ աշխարհում հալածվում է քրիստոնեությունը: Աշխարհում աներեսների, երկերեսանիների, երեսպաշտների, անդեմների ու դիմակավորների դարն է: Պատրա՞ստ ենք մենք` աշխարհում քրիստոնեությունն առաջինը որպես պետական կրոն ընդունած ազգ, լինելու այդ հալածվող քրիստոնեության արժանապատիվ և անվեհեր կրողները, Աստծու սպառազինությամբ զինավառված` հաստատուն կանգնելու մեր տեղում: Մաքուր պահելու ճիշտ հայի ազնվական գենը:
Մենք դեռ հարցեր ունենք ինքներս մեզ տալու և ինքներս մեզնից էլ պատասխաններ ակնկալելու և հնչեցնելու. «Ինչքա՞ն էինք ցավեցրել Աստծուն, որ այսօր ստիպված ենք այդպես մղկտալ: Ինչքա՞ն ենք հեռացել Աստծուց, միմյանցից և ինքներս մեզնից, որ այսօր չենք կարողանում լսել ո՛չ Աստծո պատգամների ձայնը, ո՛չ միմյանց, ո՛չ անգամ մեր խղճի ձայնը: Մինչև մեզանից յուրաքանչյուրը չգիտակցի ցավի անհատական չափաբաժինը, որ հենց ի՛նքն է պատճառել Աստծուն, մեր համայնքային կյանքում ոչինչ դեպի լավը չի փոխվի: Կոստյում-փողկապի հոգևոր աստառը գուցե միանգամից տեսանելի չէ, բայց դրա առկայությունը ենթադրելի ու գույնը կռահելի է: Իսկ գուցե կարիք չկա՞ հայրենիքը սիրելու պատրվակով ատել ու ատելություն սփռել: Սերը այնքան բացարձակ արժեք է, որ հայրենիքը սիրելու համար որևէ մեկին ատելու կարիք չկա, անգամ` հայրենիքը ատողին, պարզապես պետք է սիրել հայրենիքը: Սերը բացասական ֆոնի կարիք չունի դրական երևալու համար: Եվ ո՞վ է ասել, որ հայրենիքը սիրելու համար խիստ և անհետաձգելի անհրաժեշտություն է մարդկանց տեսակավորելն ու պիտակավորելը, անպատվելն ու հայհոյելը, չարին չարով պատասխանելը: Ի՞նչ ենք ակնկալում Աստծուց, եթե մենք Նրան փաստացի արհամարհում ենք, Նրա Խոսքին վերաբերվում ենք վերապահումով` մեզ Նրա խոսքը խմբագրելու իրավունք վերապահելով: Իսկ ինչու՞ մեր լեզուն չենք սովորեցնում սեփական մեղքերի խոստովանությանը: Ոչ մի դժվարություն իրենից չի ներկայացնում որևէ բեմից կամ ամբիոնից, որևէ բարձրախոսով սրա-նրա մեղքերի մասին բարձրաձայնելը: Բայց ու՞ր է այն համարձակը, որ կխիզախի բոլորին հրապարակայնորեն ներկայացնել սեփական մեծ ու փոքր մեղքերը: Իսկ եթե գործ ունենք «սրբերի» հետ, ապա վայ մեզ, որովհետև տակավին մի «սրբից» չազատված մի խումբ «սրբերի» (թե՞ անմեղսունակների) ձեռքն ենք մատնվելու:
Իսկ գուցե զբաղվենք ավելի լու՞րջ գործով` սեփական տեսակի պահպանությա՞մբ: Իսկ գուցե մտածենք ոմանց կողմից ծավալվող և մեր ազգի համար սովորական դարձած արհեստական բեղմնավորման խայտառակ գործունեության մասի՞ն:
Առաջ տեսակի պահպանության մտահոգությունը, որպես կանոն, կապվում էր միայն բարոյականության տարրական նորմերի, ազգային արժեքների, ընտանեկան սրբության պահպանման հետ: Հիմա առկա անբարոյությանը և խառն ամուսնություններին ավելացել է ո՛չ պակաս վտանգավոր սպառնալիք: Ի՞նչ ենք անում: Փոխանակ Աստծուց ուխտի զավակներ խնդրելու, դիմում ենք չարահնար գիտության «նվաճումների՞ն»: Պոտենցիալ մարդասպաննե՞ր ենք բուծում: Անհայրեր ու անհայրենիքնե՞ր ենք բուծում: Ովքե՞ր են այդ մտագարության դոնորները: Պակիստանցինե՞րը, հնդիկնե՞րը, պարսիկնե՞րը, սևամորթնե՞րը: Անգամ միայն շատ որոշակի հայ ընտանիքի ներգրավվածության դեպքում բազում են հոգևոր և գենետիկ վնասները: Այդ տեխնոլոգիան ինքնին աստվածամարտ ու աստվածանարգ է: Ովքե՞ր են այդ տեխնոլոգիաների շահառուները: Դրանք սպասարկում են ազգայի՞ն շահը: Պատասխանն ակնհայտ է:
Մենք, առանց աչք թարթելու, խաղում ենք մարդկային ճակատագրերի հետ, ու ոչինչ. մեզ ոճրագործ չենք համարում: էլի թուրքն է ոճրագործը, հազար տարվա այդ անբան մարդակերը, որ հազիվ դարձել է բերանն արնոտ մարդասպան:
Զարմանալի է, որ խորհրդային աստվածանարգ հասարակարգի օրոք մեր պաշտոնյաները կարողանում էին ազգային օրակարգ սպասարկել, իսկ այսօրվա «ազատ, անկախ, անկաշկանդ» ժամանակներում չեն կարողանում: Անձերի՞ խնդիր է, թե՞ ժամանակների: Ինչի՞ պատճառով է արտագաղթը. գուցե աբորտների՞, դիտահորերում ու աղբանոցներում հայտնվող նորածինների՞:
Աստված զգուշացնում է, որ եթե չհետևենք Իր պատվիրաններին, ապա Նա թույլ կտա, որ մեր թշնամիները մեր դեմ ելնեն, և ոչինչ չարժեցող ազգով մեր նախանձը կշարժի. «Իմ երեսը կթեքեմ նրանցից և նրանց ցույց կտամ, թե ինչ կլինի նրանց վախճանը, որովհետև սրանք մոլորված ազգ են, հավատ չունեցող որդիներ:
Նրանք Ինձ վրդովեցին չաստվածներով, Ինձ բարկացրին իրենց կուռքերով, ուրեմն Ես էլ նրանց կանհանգստացնեմ իրավ ազգ չեղող մարդկանցով, նրանց կբարկացնեմ անմիտ ժողովրդով» (Երկ. օր. 32;20-21):
Մեր վիճակի արտացոլքը չէ՞: Էլի՞ պիտի խելքի չգանք: Էլի՞ պիտի չհասկանանք, որ պիտի Աստծո՛ հետ հաշտվենք, որովհետև մենք Նրա՛ անհավատ որդիներն ենք: Նրանի՛ց ենք օրհնություններ ակնկալում, Նրանի՛ց ենք պատիժներ ստանում: Ո՞րն է մեր ամենամեծ մեղքը, ո՞րն է մեր ամենափոքր մեղքը: Էլի Խաչը փոխարինում ենք հացով ու տեսարաններով, բայց ո՛չ որկոր ենք հագեցնում, ո՛չ աչք ենք կշտացնում:
Ցավում եմ ու ցավակցում,
ինքս ինձ հետ բանակցում,
Հաշտության եզրեր չկան.
ողբալի է մեր ներկան:
Բայց շռայլ է բախտը մեր,
որ թողել է մեզ նվեր
Հանգամանքը գալիքի,
ապագայի պարագան:
Միայն փաստեր ենք արձանագրում,
ե՞րբ ենք գործի անցնելու:
Լիլիթ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
Գորիս
Աղբյուր՝ Irates.am
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում