Խթանելով դրական փոփոխություններ․ 3 ընկերություն, որ օգտագործում է պատասխանատու վաճառքի ներուժը
Նմանատիպ
Մի ժամանակաշրջանում, երբ հանրության շրջանում աստիճանաբար բարձրանում է տեղեկացվածության ու գիտակից գնումների մակարդակը, պատասխանատու վաճառքը առաջ է եկել որպես բիզնես ռազմավարության կարևոր կողմ: Պատասխանատու մարքեթինգն ու վաճառքը առաջնահերթություն է տալիս թափանցիկությանը, սոցիալական պատասխանատվությանն ու երկարաժամկետ արժեքների ստեղծմանը հաճախորդների և ընդհանուր առմամբ հասարակության համար:
Ձեզ ենք ներկայացնում ընկերությունների մի խումբ, որոնք ընդունել են պատասխանատու վաճառքը որպես բիզնես ռազմավարության անբաժանելի մաս: Այս ընկերությունները հրաժարվում են ավանդական մարքեթինգային մոտեցումներից՝ դրական ազդեցություն թողնելով հասարակության և շրջակա միջավայրի վրա:
«IKEA»-ն՝ կահույքի արտադրությամբ զբաղվող շվեդական հսկան, հանդես է գալիս որպես պատասխանատու վաճառքի առաջատար՝ իր նորարարական ռազմավարությունների և ազդեցիկ գործողությունների միջոցով։
Ընկերությունն ակտիվորեն ներդրումներ է կատարում վերականգնվող էներգիայի աղբյուրներում՝ նպատակ ունենալով արտադրել ավելի շատ վերականգնվող էներգիա, քան սպառում է։ Ընկերությունը նաև օգտագործում է շրջանառվող տնտեսության մոդելը՝ առաջարկելով օգտագործված կահույքի վերադարձի ծրագրեր և զարգացնելով վերանորոգման և վերականգնման ծառայությունները: IKEA-ն շեշտը դնում է անտառային տնտեսության պատասխանատու գործելակերպի վրա՝ փայտ ստանալով կայուն կերպով վերահսկվող անտառներից: Բացի բնապահպանական նախաձեռնություններից, «IKEA-ն» զբաղվում է սոցիալական նախաձեռնություններով՝ կենտրոնանալով կրթության, փախստականների աջակցության և գենդերային հավասարության վրա: Իր բիզնես գործունեության մեջ ինտեգրելով կայունությունն ու սոցիալական պատասխանատվությունը՝ «IKEA»-ն բարձր չափանիշներ է սահմանում ոլորտում պատասխանատու մարքեթինգի համար՝ ոգեշնչելով դրական փոփոխություններ և զարգացնելով կայունության գաղափարը:
Մեկ այլ միջազգային ընկերություն, որը շատ լուրջ է վերաբերվում պատասխանատու վաճառքի գաղափարին, «Ֆիլիպ Մորրիս Ինթերնեյշնլ» ընկերությունն է։ ՖՄԻ-ը հսկայական ջանքեր է գործադրել վերջին տարիներին պատասխանատու վաճառքի պրակտիկան առաջ տանելու ուղղությամբ։ ՖՄԻ-ի պատասխանատու վաճառքի մոտեցումը կենտրոնանում է չափահաս ծխողներին նվազեցված ռիսկով արտադրատեսակների մասին ճշգրիտ ու գիտականորեն հիմնավորված տեղեկատվության տրամադրման վրա։ Ընկերությունը հետևում է խիստ մարքեթինգային կարգավորումների ու իրականացնում տարիքային ստուգումներ՝ կանխելու անչափահասների հասանելիությունն արտադրատեսակներին։
Ընկերության համար ծայրահեղ կարևոր է, որ բոլոր մասնաճյուղերում ամբողջ աշխարհում ձեռնարկվեն համապատասխան քայլեր անչափահասների հասանելիությունը կանխելու համար։ Այսպես՝ անկախ տարբեր պետություններում օրենսդրական կարգավորումներից՝ ՖՄԻ-ի վաճառակետերում արգելվում է արտադրատեսակներ վաճառել այն անձանց, ում 18 տարին չի լրացել։ Միաժամանակ ընկերությունը կրթում է նաև վերավաճառողներին․ խիստ պահանջներ դնելով աշխատում է մանրածախ վաճառողների հետ, որպեսզի նրանք հասկանան, թե ինչու պետք չէ վաճառել նիկոտին պարունակող ապրանքներ չնախատեսված խմբերին (երիտասարդներ, չծխողներ, հղի կանայք և այլն):
Պատասխանատու մարքեթինգային գործունեություն վարելու մեկ այլ փայլուն օրինակ է ամերիկյան «Ben & Jerry’s» ընկերությունը, որը մշտապես աշխատում է իրազեկվածության բարձրացման ու սոցիալական և բնապահպանական խնդիրների լուծման ուղղությամբ: «Ben & Jerry’s»-ն ակտիվորեն մասնակցում է կլիմայի փոփոխության, ռասսայական արդարության և այլ արշավներին և նախաձեռնություններին: Ընկերությունն առաջնահերթություն է տալիս արդար առևտրին և կայուն բաղադրիչներին՝ աջակցելով գյուղատնտեսական փոքր ֆերմաներին և խթանելով աղբյուրների էթիկական պրակտիկան: Ընկերությունն ակտիվորեն համագործակցում է տեղական համայնքների հետ՝ աջակցելով շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններին և խթանելով կամավորությունը: «Ben & Jerry’s»-ի համար կարևոր է սպառողներին կրթել ընկերության կողմից աջակցվող խնդիրների մասին և բացատրել բոլոր քայլերը, որոնք ձեռնարկվում են՝ նվազագույնի հասցնելու իրենց էկոլոգիական հետքը: Ընկերությունը գնահատում է թափանցիկությունը և մանրամասն տեղեկատվություն է տրամադրում արտադրատեսակների բաղադրիչների, աղբյուրների ստացման գործընթացի և շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության մասին: «Ben & Jerry’s» ընկերությունը պարբերաբար գնահատում է իր սոցիալական և բնապահպանական ցուցանիշները և հրապարակայնորեն զեկուցում է իր նպատակներին հասնելու առաջընթացի մասին:
Պատասխանատու վաճառքը կայուն և սոցիալապես գիտակից բիզնես կառուցելու ամենաէական կողմն է: Այս գաղափարին հետևող ընկերությունները ոգեշնչող օրինակներ են, թե ինչպես պատասխանատու վաճառքը կարող է դրական փոփոխություններ առաջացնել հասարակության համար: Քանի որ սպառողները գնալով ավելի շատ են պահանջում թափանցիկություն և էթիկական պրակտիկա, պատասխանատու մարքեթինգը ոչ միայն ընտրություն է, այլ անհրաժեշտություն բիզնեսի համար՝ այս դարաշրջանում զարգանալու համար:
Նյութի տեղեկատվությունը նախկինում հանրայնացված աղբյուրներից է։ Գործընկերական նյութ։
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում