Աշխարհի ամենահզոր հեղուկային ռեակտիվ շարժիչը պատրաստվում է մեկնարկին
Նմանատիպ
Սովետական ՌԴ-170 ագրեգատը, որը, որպես էներգիա կրող հրթիռի մաս, լեգենդար «Բուրան» տիեզերանավը դուրս է բերել ուղեծիր, անկասկած, դարձել է հեղուկային հրթիռային շարժիչների էվոլյուցիայի գագաթնակետը:
Միևնույն ժամանակ, չնայած այն հանգամանքին, որ ԽՍՀՄ փլուզումից առաջ շարժիչն օգտագործվեց միայն երկու անգամ, ԽՍՀՄ ինժեներների ջանքերն ապարդյուն չանցան: Ավելի ուշ, ժամանակակից Ռուսաստանում, շարժիչի կատարելագործված տարբերակը՝ ՌԴ- 171m-ը, օգտագործվել է «Զենիթ» ուժեղացուցիչն արձակելու համար։ Բացի այդ, մոդելում ներդրված նախագծային ներուժը հնարավորություն է տվել մշակել տարբեր դասերի կրող հրթիռների համար նոր շարժիչների մի ամբողջ շարք։ Մասնավորապես, ՌԴ-180-ը, ՌԴ-181-ը և ՌԴ-191-ը տեղադրված են ռուսական Angara-ի վրա:
Միևնույն ժամանակ, վերոհիշյալ ագրեգատները ունեին լեգենդար ՌԴ-170-ի հնարավորությունների միայն մի մասը: Շարժիչի ամբողջ հզորությունը, որով հագեցած էր գերծանր «էներգիան», երկար ժամանակ Ռուսաստանում պահանջարկ չուներ։
Ռուսական տիեզերագնացության արագ զարգացումը, որը հաջողությամբ հաղթահարեց 90-ականների ճգնաժամը, պահանջեց ուղեծիր դուրս բերել ծանր բեռներ։ Սա, իր հերթին, հանգեցրել է ժամանակակից հզոր հրթիռային շարժիչի ստեղծման անհրաժեշտությանը։
Արդյունքում հայտնվեց ՌԴ-171 ՄՎ-ն, որը ներառում էր իր նախորդների լավագույն որակները, ինչպես նաև ստացել է նոր կարգավորող համակարգ:
Միևնույն ժամանակ, ներկայումս ռուսական ՌԴ-171 ՄՎ-ն, ինչպես Խորհրդային ՌԴ-170-ը, դարձել է աշխարհի ամենահզոր հեղուկային հրթիռային շարժիչը:
Հարկ է նշել, որ անցյալ շաբաթ հայտնի դարձավ ապագա թռիչքային փորձարկումների համար աշխարհի ամենահզոր հրթիռային շարժիչի արդեն երկրորդ նմուշի հավաքման ավարտի մասին: Բացի այդ, ըստ որոշ տեղեկությունների, ավարտին է մոտենում նաև երրորդի ստեղծումը։
Ծրագրի հաջորդ փուլերը կլինեն ագրեգատի միջգերատեսչական փորձարկումների անցկացումը և դրա սերիական արտադրությունը նորագույն «Սոյուզ-5»-ի համալրման համար:
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում