Wildberries-ը նախատեսում է զարգանալ որպես «տպավորությունների շուկա»
Նմանատիպ
Wildberries-ի գործարկած տուրիստական ծառայությունների պորտալը պահանջված է դարձել օգտատերերի շրջանում, ընկերությունը նախատեսում է ընդլայնել գործընկերների ցանկը և խաղադրույք կատարել դրա զարգացման վրա՝ որպես «տպավորությունների շուկա», որտեղ հնարավոր կլինի նաև էքսկուրսիա և ֆոտոսեսիա գնել։ Այս մասին ՌԻԱ Նովոստիին տված հարցազրույցում ասել է ընկերության ղեկավար Տատյանա Բակալչուկը:
2023 թվականի մարտին հարթակը հայտարարեց զբոսաշրջային ծառայությունների նոր պորտալի գործարկման մասին, որտեղ օգտատերերը կարող են պլանավորել իրենց երթուղին և տոմսեր գնել, այդ թվում՝ ավտոբուսի համար։
Բակալչուկի խոսքով՝ զբոսաշրջային պորտալը պահանջված է օգտատերերի շրջանում։ Դրան միացել է ավիատոմսերի վաճառքի երկրորդ գործընկերը և մեկնարկել է հյուրանոցների ամրագրումը։ Այս տարի նախատեսվում է ընդլայնել գործընկերությունը։
«Բայց մենք ավելի շատ խաղադրույք ենք կատարում այն փաստի վրա, որ դա կլինի տպավորությունների շուկա: Մենք ցանկանում ենք, որ սա լինի մի հարթակ, որտեղ ցանկացած գործարար կարող է տեղադրել թվային ծառայություններ, որոնք կապված են զբոսաշրջության հետ։ Օրինակ՝ հնարավոր կլինի առաջարկել ձեր հեղինակային էքսկուրսիան, ֆոտոսեսիայի և վարպետության դասերի ծառայությունները»,-նշել է ընկերության ղեկավարը։
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում