Lenovo-ի՝ բովանդակության վրա արվող ծախսերը 70 տոկոսով կրճատվել են

Lenovo-ի՝ բովանդակության վրա արվող ծախսերը 70 տոկոսով կրճատվել են

Lenovo-ն սարքավորումներում արհեստական բանականության (ԱԲ) ներդրման շնորհիվ էապես՝  շուրջ 70 տոկոսով, կրճատվել են բովանդակության ստեղծման վրա արվող ծախսերը։

Լոնդոնում կայացած Lenovo Accelerate համաժողովի ժամանակ այդ մասին հայտարարել է  ընկերության ԱԲ ոլորտի փորձարարական կենտրոնի տնօրեն Մաուրո Արուդան։

«Մենք ստանում ենք ներդրումների շոշափելի վերադարձ և ընդլայնում ենք մեր հնարավորությունները որակի բարելավման և ժամանակի կրճատման շնորհիվ»,- ասել է նա:

Ընկերությունը Lenovo Studio AI հարթակը գործարկել է վերջերս և հաճախորդներին հնարավորություն է տալիս ստեղծել բարձրորակ բովանդակություն:

Մանրածախ առևտրի ոլորտում Lenovo-ի ավելի քան 11500 վաճառողներ և գործընկերներ օգտագործում են Lenovo Studio AI-ն՝ թիրախային բովանդակություն ստեղծելու համար:

Ռոման Օլնին, ով հաճախորդների գլոբալ աջակցության բաժնի ղեկավարն է, ասել է, որ հարթակի օգնությամբ թիմերը կարող են արագ ստեղծել գրավիչ բովանդակություն՝ տարբեր ձևաչափերով:

Օգտագործելով լեզվական մոդելների հստակայական բազան՝ ընկերությունը ստեղծում է մարքետինգային կարճ ու թիրախային բովանդակություն։

Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում