Ալ Պաչինոն խոստովանել է, որ չի սիրում նկարահանվել սեքսուալ տեսարաններում

Ալ Պաչինոն խոստովանել է, որ չի սիրում նկարահանվել սեքսուալ տեսարաններում

Իր Sonny Boy հուշագրության մեջ Ալ Պաչինոն խոստովանել է, որ չի սիրում նկարահանվել սեքսուալ տեսարաններում։ Այս մասին գրում է style.news.am-ը։

«Ես սովորաբար այնպիսին չեմ, ով բացահայտ բաց տեսարաններում է նկարահանվում»,- գրել է նա և հավելել. «Եվ չեմ կարծում, որ շատ այլ դերասաններ սիրում են դա անել»:

Scarface-ի աստղն անդրադարձել է 1989 թվականին «Սիրո ծովը» ֆիլմի նկարահանմանը, որտեղ նա բաց տեսարան ունի Էլեն Բարքինի հետ:

«Չնայած այլ ֆիլմերում ռոմանտիկ գլխավոր դերեր եմ խաղացել, սակայն այս ֆիլմը հայտնի է դարձել երկար, դանդաղ սիրո տեսարանով, որտեղ Էլեն Բարքինը սեղմում է ինձ պատին և թեթև ապտակում, նախքան մեր երկու պերսոնաժները կսկսեն զբաղվել դրանով»,- գրել է Պաչինոն։

Դերասանն իր գրքում արժանին է մատուցել ռեժիսոր Հարոլդ Բեքերին՝ տեսարանի «փայլուն» բեմադրության համար, սակայն, այնուամենայնիվ, ցավում է, որ դա այնքան էլ հեշտ չի եղել նկարահանել։

«Սիրո ծովում» Պաչինոն սպանություններ բացահայտող Նյույորքյան հետախույզ է, ով որսում է երկու տղամարդկանց սպանողին: Բարքինի պերսոնաժը կասկածյալ է։

Պաչինոն բացատրել է, որ ֆիլմը դուրս է եկել այն ժամանակ, երբ ինքը «խաղից դուրս էր մնացել չորս տարի»։ Մինչ այդ, նա նկարահանվել էր «Կնքահայրը» և «Կնքահայրը-2», Scarface և «Շան օրվա կեսօր» ֆիլմերում, սակայն դրանից հետո նրա մոտ դադար է եղել։

19 մլն դոլար բյուջեով ֆիլմը հիթ է է դարձել եւ բերել ավելի քան 100 միլիոն դոլարի եկամուտ։

Պաչինոն խոստովանել է, որ «Սիրո ծովը» իրեն դուրս է բերել «փողի սղությունից և ինքը նորից հայտնվել է ուշադրության կենտրոնում»: Էլեն Բարքինը զգայական և արտիստիկ կերպով պայթեցրել է էկրանը:

Պաչինոն նաև կարոտ է արտահայտել Հոլիվուդում անցած շրջանի համար: «Ես գիտակցում եմ, որ իմաստ չունի բողոքել, որ մենք այլևս չենք ապրում այնպիսի ֆիլմերի դարաշրջանում, ինչպիսին «Տեղ արեւի տակ»-ն է, որտեղ Էլիզաբեթ Թեյլորը և Մոնթգոմերի Քլիֆթը կարող էին մի ամբողջ դահլիճի ստիպել ուշաթափվել՝ չցուցադրելով իրենց մերկ մարմինները»,- գրել է նա իր գրքում։

Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում