Pepsi-ն շարունակում է հեռանալ իր ստանդարտ գազավորված ըմպելիքներից և նախուտեստներից

Նմանատիպ
PepsiCo ընկերությունը պատրաստվում է 1,95 միլիարդ դոլարով գնել Poppi գազավորված ըմպելիքների ապրանքանիշը: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։
Ըստ գործակալության՝ այս կերպ Pepsi-ն, ձեռք բերելով ապրանքանիշեր, որոնք ենթադրաբար ավելի առողջ արտադրանք են արտադրում, շարունակում է հեռանալ իր ստանդարտ գազավորված ըմպելիքներից և նախուտեստներից։
Հոկտեմբերին ընկերությունը հայտարարեց 1,2 միլիարդ դոլարով նախուտեստներ արտադրող Siete Foods-ը ձեռք բերելու ցանկության մասին: Իսկ նոյեմբերին հայտնի դարձավ Sabra Dipping Co-ն ձեռք բերելու ծրագրերի մասին։
Ընթացիկ տարվա փետրվարի սկզբին հաղորդվել էր, որ PepsiCo ընկերության շահույթը սպասվածից ցածր է եղել։ Պարզվել է, որ ամերիկացիները նրա խմիչքներն ու աղի խորտիկները գնում են շատ ավելի քիչ, քան նախկինում։
Ընդգծվում է, որ ցածր կալորիականությամբ գազավորված ըմպելիքների շուկան աստիճանաբար աճում է։ Այս ապրանքները ներառում են բաղադրիչներ, խոսքը պրոբիոտիկների, պրեբիոտիկների և այլ նյութերի մասին է, որոնք ստանդարտ սոդա չունեն և բարելավում են մարսողական համակարգի աշխատանքը։ Օրինակ՝ Poppi-ն օգտագործում է պրեբիոտիկներ, մրգահյութ և խնձորի խնձորօղի:
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում