Հունական նավերը վախենում են ԱՄՆ-ի սպառնալիքներից
Նմանատիպ
Հույն նավատերերը կրճատում են ռուսական նավթի փոխադրումները, քանի որ դրանք ենթակա են ԵՄ ուղղակի սահմանափակումների՝ գների համապատասխանելու հարցում: Միևնույն ժամանակ, AIS-ի նավերի տվյալների համաձայն, հունական տանկերը դեռևս նավարկում են Ռուսաստանի Սև ծովից և Բալթյան նավահանգիստներից դեպի Ասիա երթուղիներով: Այս մասին հայտնում է EADaily-ն։
Այսպիսով, Ուստ-Լուգայից և Վիսոցկից նավարկում են 9 տանկեր, «Thenamaris», «Minerva Marine» և «TMS Tankers»: Միևնույն ժամանակ, օրինակ, Seabravery-ն նոյեմբերի 18-ին լքեց Վիսոցկը: Բացի այդ, հունական այլ նավատերերի առանձին տանկերներ՝ 8 նավ, շարունակում են ռուսական նավթի առաքումը։
Թե ինչպես կզարգանա իրավիճակը եվրոպական փոխադրողների հետ՝ անհայտ է։ Հայտնի է, որ ԱՄՆ-ը պատժամիջոցներ է կիրառել հինգ տանկերի նկատմամբ, որոնցից չորսը պատկանում են Sovcomflot-ին, և 100 տանկերի հարցումներ ուղարկել աշխարհի 30 օպերատորների։ Ակնհայտ է, որ Վաշինգտոնը փորձում է վախեցնել փոխադրողներին, քանի որ հուլիսից ռուսական Urals տեսակի միջին գինը, ըստ ՌԴ ֆինանսների նախարարության, մնում է առաստաղից բարձր՝ 60 դոլար մեկ բարելի դիմաց։
Ընդ որում, լցանավերի մոխրագույն նավատորմի մասնակցությունը ռուսական նավթի փոխադրմանը միայն աճում է, և իրավիճակը որևէ կերպ չի ազդում արտահանման ծավալների վրա, որոնց պահպանմամբ շահագրգռված է հենց ԱՄՆ-ն։
Մեկ այլ բան է գինը: Ինչպես երեկ հայտնել է EADaily-ն՝ Investing.com-ին հղումով, ռուսական Urals տեսակի նավթի (Europe CFR Spot) գինը նվազել է մինչև 61 դոլար մեկ բարելի դիմաց։ Մինչ սեպտեմբերին այն հասել էր $83-ի: Reuters-ը, վկայակոչելով թրեյդերներին, գրում է, որ ռուսական նավթի մատակարարումները Բալթյան նավահանգիստներից, որոնցով անցնում է ծովային արտահանման գրեթե երկու երրորդը, իջել են $60-ից ցածր՝ G7-ի և ԵՄ-ի սահմանած գնային առաստաղից: Անցյալ տարվա դեկտեմբերի 5-ին.
Այս տարվա հուլիսից Urals-ի միջին գինը պաշտոնապես գերազանցել է 60 դոլարը, իսկ հոկտեմբերի կեսերից նոյեմբերի կեսերը կազմել է 79 դոլար, հաղորդում է ՌԴ ֆինանսների նախարարությունը։ Այս իրավիճակը արևմտյան լրատվամիջոցներում հրապարակումների ալիք բարձրացրեց, թե գնային առաստաղը չի գործում։ Իսկ Արեւմուտքը սկսեց սեղմել պտուտակները։
Առևտրականները Reuters-ին ասել են, որ նավատերերը վրդովված են, և բեռնափոխադրումների գները զգալիորեն աճել են: Ըստ նրանց՝ Հնդկաստան բեռնափոխադրման համար տանկերի ծառայությունների գինը հոկտեմբերի կեսերից աճել է 4,5-4,8 միլիոն դոլարից մինչև 9,2-9,5 միլիոն դոլար, իսկ առանձին նավերը վերջերս վերցրել են 10 միլիոն և նույնիսկ 11 միլիոն դոլար:
Այսպիսով, ռուսական նավթի ծախսերը կարող են ավելի քան կրկնապատկվել՝ մինչև 8-15 դոլար մեկ բարելի դիմաց՝ կախված լցանավից և դրա հզորությունից:
Միաժամանակ նավթի համաշխարհային գները նվազում են։ Ռուսաստանի ֆինանսների նախարարությունը հայտնել է, որ հյուսիսծովյան թունաքիմիկատի միջին գինը (հղումով Brent-ի ֆիզիկական առաքում) հոկտեմբերի կեսերին-նոյեմբերին կազմել է 88 դոլար, իսկ վերջին օրերին այն եղել է 80 դոլար։
Արդյունաբերական անկախ փորձագետ Մաքսիմ Խուդալովը EADaily-ին նշել է, որ դժվար թե իրատեսականորեն ռուսական նավթն այդքան արագ էժանանա։ Նա կարծում է, որ նավթի մի մասն իրականում կարելի է վաճառել ավելի ցածր գներով, իսկ մի մասը վերադարձվել է գորշ սխեմաների։
Ռուսական նավթի փոխադրումն իրականացնում են բազմաթիվ քիչ հայտնի առևտրականներ, որոնց մեծ մասը հայտնվել է անցյալ տարի և գրանցված է ԱՄԷ-ում, Չինաստանում և Սինգապուրում։ Այդ ընկերությունները կարող են կապված լինել ռուսական ընկերությունների հետ և մատակարարման ծախսերում ներառել նավթի գնի մի մասը, որը հաշվի չի առնվում առաստաղը բավարարելիս։
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում