AM | RU | EN
USD
EUR
RUB

Ի՞նչ է պրեսս-քիթը

Մարքեթինգ-քիթի մասին արդեն խոսել ենք, պրեսս-քիթն էլ նման է մարքեթինգ քիթին, բայց ավելի շատ լրագրողների ու կազմակերպության հետ ավելի մանրամասն ծանոթանալ ցանկացողների համար:

Եթե մարքեթիինգ-քիթը վաճառքի գործիք է, ապա պրեսս-քիթը` PR-ի: Պրեսս-քիթը նոխօրորք պատրաստված թղթապանակ է, որի մեջ առկա են լուսանկարներ, մամուլի հաղորդագրություններ, կազմակերպության մասին տեղեկատվություն և այլ նմանատիպ նյութեր, որոնք կարելի է տրամադրել ցանկացած մարդու, ով ցանկանում է ավելի մանրամասն իմանալ Ձեր կազմակերպության մասին:

Պրեսս-քիթն այնպես պետք է լինի, որ հնարավոր լինի ավելացնել ընթացիկ մամուլի հաղորդագրություն ու բաժանել լրագրողներին: Պրեսս-քիթը չպետք է գովազդի նմանվի, այն ավելի շատ տեղեկատվական նյութերի հավաքածու է, ոչ թե գովազդային:

Պրեսս-քիթի հիմնական բաղադրիչներն են.

  • Տեղեկատվություն կազմակերպության մասին: Այս փաստաթղթում ներառում ենք անհրաժեշտ տեղեկատվություն կազմակերպության մասին, այդ թվում տեղեկատվություն կառուցվածքի, իրականացրած ծրագրերի, գործընկերների կարծիքներ:
  • Ձեր հիմնական հաղորդագրությունը (message): Այս բաժնում անհրաժեշտ է ներառել տեղեկատվություն Ձեր մրցակցային առավելությունների, Ձեր հիմնական ապրանքի, ծառայության մասին:
  • Գործընթացների նկարագրություն: Այս հատվածում ներկայացնում եք այն ունիկալ գործողությունները, որոնք դուք անում եք ապրանքի կամ ծառայության մատուցման ժամանակ: Գործընթացների նկարագրությունը պետք է մանրամասն լինի, որպեսզի ընթերցողը պատկերացում կազմի Ձեր գործունեության էության մասին: 
  • Հաջողության պատմություններ: Այս բաժնում անհրաժեշտ է ներառել Ձեր ամենահայտնի հաճախորդների հաջողության պատմությունները, որոնց հասել են Ձեր հետ համագործակցության արդյունքում: Առանց պաթետիկ խոսքերի ու գովազդայի տեքստերի, ուղղակի նկարագրել, թե ինչ գործընթացներ եք իրականացրել ու ինչ արդյունքի եք հասել: Անհրաժեշտ է ներկայացնել միայն չոր թվեր ու գործընթացներ:
  • Տեղեկատվություն ղեկավարության մասին: Այս հատվածում համառոտ ներկայացվում է տեղեկատվություն տնօրենների ու սեփականատերերի, նրանց գործունեության մասին:
  • Լուսանկարներ: Պրեսս-քիթում անհրաժեշտ է ներառել որակյալ, մեծ ու տպավորիչ լուսանկարներ ծառայությունից, ապրանքից, ինչպես նաև ղեկավարման օղակների լուսանկարները:

PR խնդիրներ լուծող իրադարձությունից հետո պրեսս-քիթերը բաժանվում են բոլոր լրագրողներին ու հետաքրքրված անձանց, որպեսզի նրանք նյութ ունենան կազմակերպության մասին ավելի մանրամասն ծանոթանալու համար: Պրեսս-քիթը միշտ պետք է ձեռքի տակ լինի, որ հնարավոր լինի օգտագործել լրագրողների հետ ընթացիք անհատական հանդիպումների ժամանակ:

Անհրաժեշտ է ունենալ նաև պրես-քիթի PDF տարբերակը, որպեսզի էլեկտրոնային նամակներ կամ էլեկտրոնային մամուլի հաղորդագրություններ ուղարկելիս էլ կցել նամակին:

Մարքեթինգային այլ գործիքների մասին «Չոր մարքեթինգ» գրոքում կամ համանուն սեմինարի ժամանակ:

Վահրամ ՄԻՐԱՔՅԱՆ 
ggTaxi-ի օպերացիոն գծով տնօրեն,
ԵՊՀ դասախոս

Լավագույն մարքեթինգային հոդվածները Ձեր էլ․հասցեին

Լրահոս
Կառավարության բազմաթիվ առաջարկների մասին գյուղացին տեղյակ չէ Իրանի նախագահը երկօրյա այցով Ռուսաստան կժամանի մարտի 27-ին Ռուսաստանի գործերի հավատարմատարը կանչվել է Թուրքիայի ԱԳՆ Համատիրությունները կոլեկտիվ մարմիններ են, որտեղ ոչ մի պատասխանատվություն չկա, հետևաբար որակ չկա. ՀՀ վարչապետ Վարչապետը Վլադիմիր Գասպարյանին հորդորեց ճանապարհային ոստիկանության ոլորտը վերցնել անձնական հսկողության ներքո Մարզպետները տարածքային կառավարման դասընթացներ կանցնեն Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանում Գարունը բուռն կերպով վերադառնում է Հայաստան. Երևանում սպասվում է +20 Արփինե Հովհաննիսյանը հանրության իրավագիտակցության մակարդակը բարձրացնելուն ուղղված քայլեր է առաջարկում Պուտինը ցավակցություն է հայտնել Մեյին Լոնդոնի ահաբեկչության կապակցությամբ Խոսրով Հարությունյանը «Ծառուկյան» դաշինքն ընդդիմադիր քաղաքական ուժ չի համարում Սպիտակի բնակիչների կոմունալ վճարները կնվազեն էներգախնայողության ծրագրի շնորհիվ Մակրոնը կհաղթի Ֆրանսիայի նախագահական ընտրությունների առաջին փուլում. Harris Interactive Կարեն Կարապետյանը հանձնարարականներ տվեց Սևանա լճին հարակից տարածքներում ներդրումներ կատարելու հետ կապված Շուրջ 20 հազար մարդ է տարահանվել Ուկրաինայի զինապահեստում բռնկած հրդեհի պատճառով ԱԺ քառօրյայի հերթական նիստը ևս չմեկնարկեց քվորում չլինելու պատճառով Իսրայելը դատապարտել է Էրդողանի կողմից նացիզմի մասին հայտարարությունները Կուսակցությունների մի հատված հանդես եկավ հանրությանն այսրոպեական խնդիրները լուծելու առաջարկներով Կարեն Կարապետյանը հանձնարարեց համայնքների զարգացման ծրագրերի մշակման գործում ներգրավել բնակիչներին Քաղաքացուն առաջինն օգնության ձեռք մեկնողը փրկարարն է. Դավիթ Տոնոյան Հայաստանի տարածքում մեկ շաբաթում գրանցվել է 4 երկրաշարժ ԳՖՀ-ի ԱԳ նախարարը Եվրոպային հորդորել է ավելի անկախ լինել ԱՄՆ-ից. Rheinische post Լոնդոնի թիրախավորումը նշանակում է ԻՊ-ի ահաբեկչական գործողությունների տարածքի ընդլայնում. արաբագետ Լոնդոնի ահաբեկչության կապակցությամբ ոստիկանությունը ձերբակալություններ է կատարել Բիրմինգեմում. Sky News Հարցումը պարզել է ռուսաստանցիների համար կառավարման ընդունելի ձեւը Էրեբունի վարչական շրջանի ղեկավարի հանդիպում-քննարկումը՝ երիտասարդների հետ «Եթե ունեմ օգնելու հնարավորություն ո՛չ քաղաքականությունը և ո՛չ էլ մեկ այլ բան չի կարող խանգարել». Հարություն Կարապողոսյան ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանի այցը Արարատի մարզ Սքոթլանդ-Յարդը ճշտել է Լոնդոնի ահաբեկչության զոհերի թիվը Վարչապետը հանձնարարեց ճանապարհների կառուցման աշխատանքներին հետևել չափազանց «կոշտ» Համեմունքի մշակույթը Երևան բերած «Հալեպը». մի հաջողված բիզնեսի պատմություն Նախագահ Սարգսյանն Արմեն Խաչատրյանին ազատել է Բելառուսում ՀՀ դեսպանի պաշտոնից և նշանակել է նոր դեսպան Նախագահ Սերժ Սարգսյանը ստորագրել է Ազգային ժողովի ընդունած մի շարք օրենքներ Լոնդոնում կատարված ահաբեկչական գործողության հետեւանքով զոհվածների թիվը հասել է հինգի Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի ղեկավարը կարևորում է հանքարդյունաբերության ոլորտում հավելյալ արժեքի ստեղծումը Սիսիանի և Գորիսի ավտոճանապարհներին ձյուն է տեղում Ուկրաինայի Խարկովի մարզում պայթում են զինամթերքի պահեստները Եվրոպական ամենաազդեցիկ քաղաքական ուժը աջակցում է Հանրապետական կուսակցությանը Արցախի դիրքապահների ուղղությամբ ադրբեջանական զինուժն արձակել է շուրջ 370 կրակոց «Հայկական ժամանակ». ՀՀԿ. Սամվել Բաբայանի ձերբակալության մասին ՕՐՕ հայտարարությունը նախընտրական հնարք է «Հրապարակ». Կարեն Կարապետյանը Մուրադ Մուրադյանին արգելել է ներկա լինել իր մասնակցությամբ քարոզարշավին
Խմբագրի ընտրություն
website by Sargssyan