AM | RU
USD
EUR
RUB

Ի՞նչ կապ ունեն հաճախորդների տվյալները մարքեթինգի հետ

Հաճախորդների տվյալների իմացության խորությունը վկայում է բիզնեսի պրոֆեսիոնալիզմի մասին: Հայաստանում հաճախ ընկերություններն իրենց հաճախորդների մասին ոչ մի տեղեկատվություն չունեն, իսկ ունենալու դեպքում էլ տեղեկատվությունը հավաքվում է թղթե տետրերում կամ, որ ավելի վատ է` հիշողությունում:

Հաճախորդների մասին տեղեկատվություն հավաքելու և օգտագործելու արդյունավետության մի քանի չափանիշ կա` ի՞նչ կրիչի վրա է հավաքվում տեղեկատվությունը, ի՞նչ տեղեկատվություն է հավաքվում և ի՞նչ նպատակով է հավաքվում:

1. Ինչ կրիչներով եք հավաքում տեղեկատվությունը: Հաճախորդների տվյալները կուտակելու և վերլուծելու լավագույն միջոցը CRM-ն է (customer relationship management): CRM կարելի է համարել տեղեկատվության կուտակման ցանկացած տարբերակ, որն օգնում է հասկանալ ու բարելավել հարաբերությունները հաճախորդների հետ:

Տեղեկատվություն հավաքելը կարելի է սկսել Microsoft Excel-ից կամ google sheet-ից, բայց ամենալավ տարբերակը հատուկ այդ նպատակով ստեղծված CRM համակարգերն են: CRM-ը կարող է արժենալ մի քանի հազար դոլարից սկսած մինչև մի քանի միլիոն դոլար: Եթե մեծ ընկերություն չեք ու մեծ քանակի տեղեկատության վերլուծություն կարիք չունեք, ապա կարելի է սկսել շատ մատչելի օրինակից, հատկապես, որ մենք ՀՀ-ում ունենք հայկական արտադրության ու արտասահմանյան օրինակների հետ համեմատած շատ մատչելի ու որակյալ տարբերակ (www.mersoft.am):

2. Ինչ կոնտենտ եք հավաքում: Հաճախորդի մասին տեղեկատվությունը պետք է կուտակվի ըստ բիզնեսի խնդիրների: Շատ կարևոր է, որ տեղեկատվությունը չմնա մենեջերի կամ ինչ-որ թղթերի հույսին: Մենեջերին կհեռացնեք, իսկ թղթերը կկորեն, ինչի հետ կկորի նաև թանկագին ինֆորմացիան:

3. Ինչ խնդիր եք լուծում: Հաճախորդների մասին տեղեկատվություն հավաքելուց առաջ անհրաժեշտ է ռազմավարություն մշակել, թե ինչ խնդիրներ լուծելու համար է նախատեսված տեղեկատվությունը: Վերոնշյալ հարցի պատասխանի համապատասխան կարելի է որոշել, թե ինչ տեղեկատվություն եք հավաքելու: Հաճախորդի մասին տեղեկատվությունը պետք է օգնի կոնկրետ խնդիրներ լուծել:

Հաճախորդների մասին տեղեկատվությունը անհրաժեշտ է օգտագործել մի քանի նպատակներով.

· Սպասարկման որակի բարձրացում: Տվյալների բազան ընդունված է օգտագործել որոշ հաճախորդներին առավելություններ տալու, ծնունդը, տոները շնորհավորելու համար:

· Վաճառքի բաժնի աշխատանքների արդյունավետությունը հասկանալու նպատակով: Վաճառքի բաժնի գործընթացները պատկերացնելու համար տեղեկատվական համակարգի առկայութունը օգնում է ավելի լավ պատկերացնել ընթացիք գործընթացներն ու հիմնարար լուծումներ գտնել ընթացիք խնդիրների վերաբերյալ:

· Ունենալ ընդհանրացված և համակարգված տեղեկատվական բազա վաճառքի և հաճախորդների հետ կապված:

· Ունենալ հնարավորինս մեծ քանակի մշտական հաճախորդներ, որոնց հետ հարաբերությունները համակարգված կլինեն:

· CRM-ի առկայությունը հնարավորություն է տալիս ունենալ պատրաստի որոշումներ որոշակի իրավիճակների համար, ինչն արագացնում է բիզնես գործընթացները և մեծացնում է արդյունավետությունը:

Տեղեկատվական բազան ընկերության մարքեթինգի, վաճառքի բաժնի ու ՏՏ-ի (տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ) համատեղ աշխատանքի արդյունքը պետք է հանդիսանա:

Վահրամ ՄԻՐԱՔՅԱՆ
Մարքեթինգային այլ գործիքների մասին Չոր մարքեթինգ կուրսի ընթացքում:

 

Լրահոս
Էրդողանը վտանգավոր խաղ է սկսում Թուրքիան խոշոր ռազմական օպերացիա է նախապատրաստում Թուրքիայի իշխանությունները թիրախավորել են Հայոց ցեղասպանությունը ճանաչած ընդդիմադիր գործչին ՀՀ Նախագահը ցավակցական հեռագիր է հղել Իրանի նախագահին Մի շարք ավտոճանապարհներին ձյուն է և մերկասառույց Սերժ Սարգսյանը մտավորականների հետ հանդիպմանը ներկայացրել է Հայաստանի ապագա Նախագահի մասին իր պատկերացումները Սուրբ Սարգսի տոնին դարձեք «Գաղտնի գրքաՍեր» Նախագահ Սարգսյանը Հայաստանի ազգային հերոս Հովհաննես Չեքիջյանին հանձնել է Հայրենիքի շքանշանը Գնաճի դեմ բողոքելը կամ այն քննարկելն անիմաստ է, եթե չկա լուծում առաջարկող օրակարգ Թուրքիան շարունակում է թուրք-սիրիական սահմանին զինտեխնիկա կուտակել Մենք ունենք նախագահի թեկնածու, առաջադրել ենք, առաջարկել ենք միանալ ՀՀԿ-ն նախագահի պաշտոնում կառաջադրի ասելիք և անելիք ունեցող անձի Պետք է միասնական երթուղային ցանց մշակել ողջ հանրապետության համար Նախարար Սարգսյանը և ԱՄՆ դեսպանը նախանշել են պաշտպանության բնագավառում 2018թ. համագործակցության հիմնական ուղղությունները Որոշ ապրանքների մաքսատուրքերի դրույքաչափերի ավելացումը գների էական բարձրացման չի բերի. ՏՄՊՊՀ «Մեկ ազգ, մեկ բանակը» ոչ թե պլակատ է, այլ կենսակերպ. Շ. Պետրոսյան Ուրցաձորցիների մշակած բիզնես պլաններով աշխուժանում է համայնքի կյանքը Որտեղ ունենք անհամաձայնություն, պարտավոր ենք հասնել ներդաշնակության ԵՄ-ի ինքնաոչնչացման օրակարգը Հայաստանում ՀՀԿ-ն նախագահի պաշտոնում կառաջադրի ասելիք և անելիք ունեցող անձի Ադրբեջանում 2017-ին նվազել է նավթի և գազի արդյունահանումը Մարդը պետք է արդյունավետ լինի, ոչ թե գա գրանցվի, գնա Հայ պատմաբաններն իրենց փաստարկված աշխատություններով են պատասխանում Ադրբեջանի խեղաթյուրումներին «Ելք»-ն առաջարկում է խաղասրահ մուտք գործելուց առաջ անձի տարիքը ստուգող մեխանիզմ սահմանել Քառօրյա պատերազմի մասնակիցները կոչ են անում միանալ Ալբերտ Դալլաքյանի վիրահատության համար կազմակերպված դրամահավաքին Չավուշօղլուն Ցեղասպանության հարցում կրկին առաջ է քաշել հարցը «պատմաբաններին թողնելու» չարչրկված առաջարկը Կառավարությունը համայնքային զարգացմանն ուղղված 20-ց ավելի ծրագիր է ֆինանսավորել «Դիլիջան ազգային պարկ»-ի տարածքում իրականացվում են ուժեղացված ռեժիմով պահպանման աշխատանքներ Հայաստանի որոշ ավտոճանապարհներին ձյուն է տեղում ԵԱՏՄ անդամակցությամբ և մուտքի խոչընդոտների վերացմամբ էժանացել են մի շարք ապրանքատեսակներ Freedom House-ը Հայաստանը ներառել է մասամբ ազատ երկրների շարքում Դավիթ Լոքյանն անդրադարձել է սուբվենցիաներին Պատգամավորներն առաջարկում են շեշտակի բարձրացնել անչափահասների կողմից խաղադրույք կատարելու տուգանքները Հայաստանը ժամանակին և ամբողջությամբ կատարված անդամավճարների համար ընգրկվել է ՄԱԿ-ի Պատվո ցանկում Սուրբ Սարգսի տոնին հետաքրքիր միջոցառումներ կանցկացվեն Դինքի սպանության տարելիցին Ստամբուլում հիշատակի միջոցառումներ կկազմակերպվեն Եզդիների ցեղասպանության ճանաչմամբ Հայաստանը պետական մակարդակով ցույց տվեց, որ կանգնած է այդ ժողովրդի կողքին Արցախյան շարժման 30-ամյակին նվիրված գիտաժողովին կմասնակցեն միջազգային հեղինակավոր մասնագետներ, մեդիա ոլորտի ճանաչված դեմքեր Որոնվում է անհայտ կորած 19-ամյա Քնարիկ Մայիլյանը «Ծառուկյան» դաշինքը չի մասնակցի «Ելք»-ի հրավիրած երթին
Խմբագրի ընտրություն
website by Sargssyan