AM | RU
USD
EUR
RUB

Ի՞նչ կապ ունեն հաճախորդների տվյալները մարքեթինգի հետ

 
 

Հաճախորդների տվյալների իմացության խորությունը վկայում է բիզնեսի պրոֆեսիոնալիզմի մասին: Հայաստանում հաճախ ընկերություններն իրենց հաճախորդների մասին ոչ մի տեղեկատվություն չունեն, իսկ ունենալու դեպքում էլ տեղեկատվությունը հավաքվում է թղթե տետրերում կամ, որ ավելի վատ է` հիշողությունում:

Հաճախորդների մասին տեղեկատվություն հավաքելու և օգտագործելու արդյունավետության մի քանի չափանիշ կա` ի՞նչ կրիչի վրա է հավաքվում տեղեկատվությունը, ի՞նչ տեղեկատվություն է հավաքվում և ի՞նչ նպատակով է հավաքվում:

1. Ինչ կրիչներով եք հավաքում տեղեկատվությունը: Հաճախորդների տվյալները կուտակելու և վերլուծելու լավագույն միջոցը CRM-ն է (customer relationship management): CRM կարելի է համարել տեղեկատվության կուտակման ցանկացած տարբերակ, որն օգնում է հասկանալ ու բարելավել հարաբերությունները հաճախորդների հետ:

Տեղեկատվություն հավաքելը կարելի է սկսել Microsoft Excel-ից կամ google sheet-ից, բայց ամենալավ տարբերակը հատուկ այդ նպատակով ստեղծված CRM համակարգերն են: CRM-ը կարող է արժենալ մի քանի հազար դոլարից սկսած մինչև մի քանի միլիոն դոլար: Եթե մեծ ընկերություն չեք ու մեծ քանակի տեղեկատության վերլուծություն կարիք չունեք, ապա կարելի է սկսել շատ մատչելի օրինակից, հատկապես, որ մենք ՀՀ-ում ունենք հայկական արտադրության ու արտասահմանյան օրինակների հետ համեմատած շատ մատչելի ու որակյալ տարբերակ (www.mersoft.am):

2. Ինչ կոնտենտ եք հավաքում: Հաճախորդի մասին տեղեկատվությունը պետք է կուտակվի ըստ բիզնեսի խնդիրների: Շատ կարևոր է, որ տեղեկատվությունը չմնա մենեջերի կամ ինչ-որ թղթերի հույսին: Մենեջերին կհեռացնեք, իսկ թղթերը կկորեն, ինչի հետ կկորի նաև թանկագին ինֆորմացիան:

3. Ինչ խնդիր եք լուծում: Հաճախորդների մասին տեղեկատվություն հավաքելուց առաջ անհրաժեշտ է ռազմավարություն մշակել, թե ինչ խնդիրներ լուծելու համար է նախատեսված տեղեկատվությունը: Վերոնշյալ հարցի պատասխանի համապատասխան կարելի է որոշել, թե ինչ տեղեկատվություն եք հավաքելու: Հաճախորդի մասին տեղեկատվությունը պետք է օգնի կոնկրետ խնդիրներ լուծել:

Հաճախորդների մասին տեղեկատվությունը անհրաժեշտ է օգտագործել մի քանի նպատակներով.

· Սպասարկման որակի բարձրացում: Տվյալների բազան ընդունված է օգտագործել որոշ հաճախորդներին առավելություններ տալու, ծնունդը, տոները շնորհավորելու համար:

· Վաճառքի բաժնի աշխատանքների արդյունավետությունը հասկանալու նպատակով: Վաճառքի բաժնի գործընթացները պատկերացնելու համար տեղեկատվական համակարգի առկայութունը օգնում է ավելի լավ պատկերացնել ընթացիք գործընթացներն ու հիմնարար լուծումներ գտնել ընթացիք խնդիրների վերաբերյալ:

· Ունենալ ընդհանրացված և համակարգված տեղեկատվական բազա վաճառքի և հաճախորդների հետ կապված:

· Ունենալ հնարավորինս մեծ քանակի մշտական հաճախորդներ, որոնց հետ հարաբերությունները համակարգված կլինեն:

· CRM-ի առկայությունը հնարավորություն է տալիս ունենալ պատրաստի որոշումներ որոշակի իրավիճակների համար, ինչն արագացնում է բիզնես գործընթացները և մեծացնում է արդյունավետությունը:

Տեղեկատվական բազան ընկերության մարքեթինգի, վաճառքի բաժնի ու ՏՏ-ի (տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ) համատեղ աշխատանքի արդյունքը պետք է հանդիսանա:

Վահրամ ՄԻՐԱՔՅԱՆ
Մարքեթինգային այլ գործիքների մասին Չոր մարքեթինգ կուրսի ընթացքում:

 

Լրահոս
ԼՂ հակամարտությունում մարդկանց իրավունքներն ու անվտանգությունը առաջնահերթություններ են Նիկոլ Փաշինյանն ընդունել է «Քրոնիմետ Մայնինգ» ընկերության խորհրդի նախագահ Գյունթեր Պիլարսկուն Ժամը 18:00-ի դրությամբ ազատ է արձակվել 501 դատապարտյալ ՀՀ ԶՈՒ աշխատանքային խումբը մեկնել է Մոսկվա Առաջիկա հինգ տարում եկամտահարկի շեմը կիջնի մինչև 20 տոկոս Պնդում եմ, որ գազի սակագնի իջեցման հնարավորություն ենք ունենալու. քննիչ հանձնաժողովի նախագահ Հայաստանի և Իրանի հարաբերությունների մեջ որևէ փոփոխություն անելու անհրաժեշտություն չենք տեսնում. Նիկոլ Փաշինյան Գառնիկ Բադալյանը նշանակվել է Թուրքմենստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Գագարին ավանի բնակչները՝ ի նշան բողոքի, փակել են ճանապարհը և սպառնում են նույնիսկ ինքնահրկիզվել Ամեն ինչ կանեմ, որպեսզի ԵԱՏՄ-ի ընձեռած մեծ հնարավորությունները համար լավագույնս օգտագործվեն. Նիկոլ Փաշինյան Նախարարների թիվը կկրճատվի. Փաշինյան Հայաստանը՝ բլոկչեյն տեխնոլոգիայի փորձագիտության կենտրոն Այն, ինչ ասել եմ, տեղի կունենա. Նիկոլ Փաշինյան Փաշինյանն ակնկալում է, որ Ամուլսարի ծրագրի հարցում հնարավոր կլինի մինչև գարուն որոշում կայացնել Սահմանվեցին քաղաքական ուժերին հանրային հեռուստատեսությամբ, ռադիոյով եթերաժամ տրամադրելու կարգը և ժամանակացույցը ԱԺ գազի և էլեկտրաէներգիայի սակագների հարցերով քննիչ հանձնաժողովի նախագահն առաջարկում է տարանջատել գազի փոխադրումն ու բաշխումը Ադրբեջանը կենտրոնանում է արժույթի, մենք՝ արժեքների վրա. Դավիթ Բաբայան Ավտովթարի ենթարկված բալետի արտիստ Վահագն Մարգարյանը մահացել է Ադրբեջանում բնակելի շենքում որոտացած պայթյունի հետևանքով զինվորական է մահացել «Փաստ». Մարզերի ճանապարհային ոստիկանները՝ ծայրահեղությունից ծայրահեղություն «Ժամանակ». ԲՀԿ համամասնական ցուցակից հանվել է ԲՀԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանի թիկնազորի պետի անունը «Ժողովուրդ». Չի բացառվում, որ դեկտեմբերի 6-ին ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղարի նշանակման հարցը չլուծվի ՕՐՎԱ ԽՈՐՀՈՒՐԴԸ: Նոյեմբերի 20 Ինչո՞ւ են սիրիահայերը խուսափում Թուրքիայից. թուրք լրագրողի հոդվածը Al-Monitor- ում Նիկոլ Փաշինյանը ծանոթացել է Սևանի մարզադաշտի վերակառուցման աշխատանքների ընթացքին Ամփոփվել է #myacbabank արշավը Ոստիկանությունը հրապարակել է ՀՀ ԱԺ արտահերթ ընտրությունների նախնական ցուցակները ՀՅԴ-ն իր գոյությունը չի պայմանավորում ընտրությունների արդյունքներով Ադրբեջանի ընդդիմության առաջնորդներից Ալի Քերիմլին ազատ է արձակվել Բակո Սահակյանն ԱՄՆ-ում այցելել է ՀԱԵ Հյուսիսային Ամերիկայի Արեւմտյան թեմի առաջնորդարան և ՀՕՄ Արեւմտյան Ամերիկայի շրջանային վարչություն Մարդ պետք է ասի՝ իմ հարազատի ուղարկած գումարին պետությունն ուզում է փայ դառնալ. Վահրամ Բաղդասարյանը՝ ՊԵԿ նախագծի մասին Նոյեմբերի 21-ին՝ Ազգային ժողովի արտահերթ նիստ. Նախաձեռնողը կառավարությունն է Նոյեմբերի 22-ից աստիճանաբար շրջանառության մեջ կմտնեն նոր սերնդի թղթադրամները Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը բաց է միայն թեթև մարդատար տրանսպորտային միջոցների համար ՕՐՎԱ ԽՈՐՀՈՒՐԴԸ: Նոյեմբերի 19 Մոսկվայում բացվելու է Այվազովսկու նկարների և Բուլգակովի ձեռագրերի ցուցահանդեսը Մարշալ Բաբաջանյան փողոցում ՃՏՊ-ից տուժածներ կան Ադրբեջանում ընդդիմադիր գործիչներ են ձերբակալվել Սիրիայում 40 խաղաղ բնակիչ է զոհվել Բերդավանցիների կողմից փակված Հայաստան-Վրաստան միջպետական ճանապարհն արդեն բաց է. մարզպետ
Խմբագրի ընտրություն
website by Sargssyan