«Աստծու սպառազինությունը հագեք, որպեսզի կարողանաք ընդդիմանալ Սատանայի հնարանքներին»
Նմանատիպ
«Ով որ գիտի, թե ինչ է բարին, և չի անում, նրա համար այդ մեղք է» (Հակ. 4;17):
Բարու և չարի գիտության ծառի պտղից սնվող ադամորդիներս, թվում է, պետք է որ հստակ տարբերակեինք չարն ու բարին:
Բայց ահա պարզվում է, որ չգիտենք: Մեր մեծագույն բարեգործությունը չար բան չանելն է, իսկ բարի գործ անելը, ինչպես կարծում ենք, թողնված է մեր մեծահոգի հայեցողությանը: Եվ վայ է մեր բարեգործության շահառուներին: Բայց ահա գալիս է Նորոգողը և սահմանում է բարի լինելու նոր չափորոշիչներ: «Լսել եք՝ ինչ ասվեց. – Աչքի փոխարեն՝ աչք և ատամի փոխարեն՝ ատամ: – Իսկ Ես ձեզ ասում եմ. չարին հակառակ չկանգնե՛լ. այլ եթե մեկը քո աջ ծնոտին ապտակ տա, նրան մյու՛սն էլ դարձրու» (Մատթ. 5;38-39): «Այլ երբ դու ողորմություն անես, թող քո ձախ ձեռքը չիմանա, թե ինչ է անում քո աջը, որպեսզի քո ողորմությունը ծածուկ լինի, և քո Հայրը, որ տեսնում է` ինչ որ ծածուկ է, կհատուցի քեզ հայտնապես» (Մատթ. 6;3-4):
«Օրհնեցե՛ք ձեզ հալածողներին. օրհնեցե՛ք և մի՛ անիծեք. համերա՛շխ եղեք միմյանց հետ. մի՛ մեծամտացեք, այլ խոնա՛րհ եղեք խոնարհների հանդեպ. դուք ձեզ իմաստունի տեղ մի՛ դրեք. մեկի չարի փոխարեն չար մի՛ հատուցեք. խորհեցե՛ք բարին՝ բոլոր մարդկանց առաջ. ինչ չափով հնարավոր է ձեզ համար, բոլոր մարդկանց հետ խաղաղություն պահեցե՛ք. ինքներդ վրեժխնդիր մի՛ եղեք, սիրելինե՛ր, այլ թու՛յլ տվեք, որ Աստծու բարկությունը կատարի այն, որովհետև գրված է. Իմն է վրեժխնդրությունը, և Ես կհատուցեմ,- ասում է Տերը. այլև՝ Եթե քաղցած է քո թշնամին, հա՛ց տուր նրան, և եթե՝ ծարավ, ջո՛ւր տուր նրան. այս անելով՝ կրակի կայծեր կկուտակես նրա գլխին: Թույլ մի՛ տուր, որ չարը հաղթի քեզ, այլ բարիո՛վ հաղթիր չարին» (Հռոմ. 12;14-21): Վրեժխնդրությունը Աստծուն թողնելը չի նշանակում նստել և սպասել, թե երբ է երկինքը փուլ գալու մեր «աչքի գրողի» գլխին, այլ ընդհակառակը, նշանակում է խոնարհվել, ներել, ողորմել, համբերել և սիրել:
«Ձեր այդ հնազանդությունը ծանոթ է բոլորին. և արդ, ուրախ եմ ձեզ համար. բայց ուզում եմ, որ դուք իմաստուն լինեք բարի գործերի համար և հեռու մնաք չարից: Եվ խաղաղության Աստվածը շուտով պիտի խորտակի Սատանային ձեր ոտքերի տակ: Մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի շնորհը ձեզ հետ» (Հռոմ. 16;19-20):
Ինչպիսի հեզությամբ են Տիրոջ սուրբ Առաքյալները հորդորում ու հաստատում բարու մեջ. «Սիրելի՛ս, մի՛ նմանվիր չարին, այլ՝ բարուն. ով բարին է գործում, Աստծուց է. և ով չարիք է գործում, նա երբեք Աստծուն չի տեսել» (Գ Հովհ. 11):
«Չարի փոխարեն չար մի՛ հատուցե՛ք, կամ նախատինքի փոխարեն՝ նախատինք, այլ, ընդհակառակը, օրհնեցե՛ք, որովհետև այդ բանին իսկ կոչվեցիք, որպեսզի ժառանգեք օրհնությունը» (Ա Պետր. 3;9):
Բարու և Չարի այդ հավիտենական պայքարում «Աստծու սպառազինությունը հագե՛ք, որպեսզի կարողանաք ընդդիմանալ Սատանայի հնարանքներին. որովհետև մեր պատերազմը մարմնի և արյան հետ չէ, այլ իշխանությունների հետ, պետությունների հետ, այս խավար աշխարհի տիրակալների հետ և երկնքի տակ եղող չար ոգիների հետ: ՈՒստի առե՛ք Աստծու սպառազինությունը, որպեսզի կարողանաք չար օրում դեմ կանգնել չարին» (Եփ. 6;11-13): Անտեսանելի Չարը մեր դեմ է հանում մարմին և արյուն, բայց նրան դիմակայելու համար մենք չպետք է ելնենք նույն այդ մարմնի և արյան դեմ, որովհետև կստացվի, որ մեզ Չարն է խոցում, իսկ մենք Նրան, Ով առավ մեր մարմինն ու արյունը և Իր կյանքը տվեց մեզանից յուրաքանչյուրի համար, Մարմինը` ամեն մի մարմնի համար, և Արյան ամեն կաթիլը` արյան համար:
Իսկ Աստծո սպառազինությունն է. հաստատուն կանգնել, գոտեպնդվել ճշմարտությամբ, հագնել արդարության զրահը, խաղաղության Ավետարանի պատրաստությամբ ամրացնել ոտքերը, առնել չարի բոլոր մխացող նետերը հանգցնող հավատի վահանը, հագնել փրկության սաղավարտը և վերցնել Հոգու սուսերը` Աստծո Խոսքը, հարաժամ աղոթել Հոգով:
Ինչքան տարբեր է չարի դեմ պայքարի քրիստոնեական մոտեցումը աշխարհի մոտեցումից, և քանի դեռ աշխարհը վայր չի դրել իր հրթիռները և չի զինվել Աստծո սպառազինությամբ, աշխարհում կլինեն լոկ խաղաղության խոստումներ, բայց ո՛չ իրական խաղաղություն:
Լիլիթ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
Գորիս
Աղբյուր՝ Irates.am
Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում