Մարությանի նախընտրական խոստումները որպես լավ «ռոլիկ» դիտվեցին, լավ «ռոլիկ» էլ մնացին. Ռ. Բաղդասարյան. (Տեսանյութ)

Մարությանի նախընտրական խոստումները որպես լավ «ռոլիկ» դիտվեցին, լավ «ռոլիկ» էլ մնացին. Ռ. Բաղդասարյան. (Տեսանյութ)

ԵՐԵՎԱՆ, 8 ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ, Tert.amԱղբահանության ոլորտում ներկա իրավիճակն ամբողջությամբ նոր իշխանությունների կառավարման խնդրի պատճառով է: Այս մասին Tert.am-ի հետ զրույցում ասաց Դավթաշեն վարչական շրջանի նախկին ղեկավար Ռուսլան Բաղդասարյանը:

««Սանիտեկի» և քաղաքապետարանի միջև կնքված պայմանագրում կա մի շատ հետաքրքիր կետ. «Սանիտեկի» ձախողվելու դեպքում քաղաքապետարանն իրավունք ունի մտնել «Սանիտեկի» գրասենյակ, դուրս հրավիրել կառավարիչներին, սեփականատերերին և կառավարումը վերցնել իր ձեռքը: Ամեն ինչ, ինչը տնօրինում է «Սանիտեկը», նա կարող է կառավարիչներին փոխել և կառավարումը վերցնել իր վրա»,- նշեց նա:

Աղբահանության խնդրի լուծման փոխարեն, ըստ Ռուսլան Բաղդասարյանի՝ քաղաքապետարանը «Սանիտեկին» ոչնչացնելու ճանապարհով է գնում, որի հետևանքով տուժում է երևանցին:

«8-10 մլն դոլարի ներդրում է արվել, 26 մեքենա է ձեռք բերել քաղաքապետարանը, բայց խնդիրը նորից չի լուծվում, «Սանիտեկը» նույն քանակի մեքենաներով կարողանում էր աշխատել: Քաղաքային իշխանությունը վատ բիզնես կառավարիչ է, և փող ծախսելով, «ԿամԱԶ» գնելով չեն կարողանալու խնդիրը լուծել: Այս ԿամԱԶ»-ները երկար կյանք չունեն: Իմ ունեցած տեղեկություններով՝ 1-2 մեքենա արդեն փչացել է, և չեն կարողանում վերանորոգել: Դեռ մեկ ամիս է, բա 6 ամիս հետո ի՞նչ է լինելու: Աղբահանության խնդիրն աչքի համար մի քանի ամսով լավանալու է, կարծում եմ, մարտ ամսից ավելի է վատանալու»,- ասաց Դավթաշենի նախկին ղեկավարը:

Ինչ վերաբերում է տրանսպորտային նոր ցանցի ներդրմանը, որը ևս «Իմ քայլը» դաշինքի նախընտրական խոստումներից էր, Ռուսլան Բաղդասարյանը նշեց. «Այդտեղից էլ հույս չունեմ ոչ մի: Անցյալ տարեվերջ կամ այս տարվա սկիզբ պետք է միջազգային մրցույթ հայտարարվեր, որպեսզի տրանսպորտի ամբողջ ցանցը փոխվեր: Իրենք հիմա նստել, քննարկում են այս կետը, այն կետը, բայց «ինչ-որ մետրո ենք կառուցելու» տարբերակն է: Հանրային խնդիրները չեն կարողանում լուծել, լուծման ձևը չգիտեն»:

Ռուսլան Բաղդասարյանի կարծիքով՝ խնդիրների հիմք է հանդիսանում կառավարման համակարգը, որը չի արդարացնում իրեն: Նախորդ քաղաքային իշխանությունների կառավարման ընթացքում համակարգային խնդիրները չէին երևում. կադրերի պրոֆեսիոնալիզմը համեմատաբար մեղմում էր օրենքի անկատարությունը. ««Ռուչնոյ ռեժիմը» լավ էր աշխատում, բայց մեզ պետք է ավտոմատ ռեժիմ: Եթե կադրը վատն է, համակարգն այդ ձախողումները մեղմի»,- ասաց նա:

«Այսօրվա քաղաքապետը եթե հրաժարական տա, խնդիրները չեն լուծվելու, գալու է մեկ ուրիշ «հայկ մարության»: Համակարգ է պետք ստեղծել Երևանում: Այսպիսի շատ մեծ լիազորություններով օժտված քաղաքապետ պետք է Երևանը չունենա, այդ լիազորությունները պետք է ուղղվեն իրենց ներքև գտնվող ենթակա օղակներ՝ վարչական շրջաններ, ընդհուպ՝ համատիրություններ, բայց դրանք կայացնելուց հետո»,- նկատեց Ռուսլան Բաղդասարյանը:

Նրա խոսքով՝ «Իմ քայլը» դաշինքի նախընտրական մեկ այլ խոստման՝ վերելակների բարեկարգման ուղղությամբ ևս որևէ առաջընթաց չկա: Քաղաքապետ Հայկ Մարությանը հայտարարել էր, որ տարբերակներից մեկը հետևյալն է՝ քաղաքապետարանը գնի վերելակները, հետո բնակիչները տարիների ընթացքում մարեն գումարը: Առաջարկվող տարբերակի վերաբերյալ Ռուսլան Բաղդասարյանը նշեց. «Եթե թողնելու ենք բնակչի վրա, բնականաբար, պետք է թանկանա վերելակի վարձավճարը, որպեսզի այդ գումարները քաղաքապետարանը կարողանա հետ վերցնել: Նույն նախընտրական խոստումները ինչպես լավ «ռոլիկ» դիտվեցին, այդպես էլ լավ «ռոլիկ» մնացին, ինչպես մեր «Կարգին հաղորդման» շատ սկետչեր»:

 

 

 

Հետևեք մեզ նաև Telegram-ում